Lacey*har fått erta Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Hei og hå! Er i uke 29 i svangerskapet og stortrives. Vi skal få en "nordica" gutt i slutten av november, som jeg har skrevet før. Og det nærmer seg 1-årsdagen til førstemann (som dessverre døde 4 mnd gammel). Har ikke vært bekymret det grann for denne nye influensaen mer enn jeg er for vanlig influensa. Og siden min kone har en kronisk sykdom, så er hun jo selvsagt litt i faresonen hvert år ved influensatider. Denne gangen er vi jo begge i "faresonen" siden jeg er gravid atpåtil, men vi har ikke ofret mange tanker på det. Selvfølgelig slår dette svineriet ned hos oss og bosetter seg i kroppene våres! Min kone er veldig slått ut av dette og måtte begynne på tamiflu. Mens jeg har bare vært trøtt og litt hoste/tett i brystet. Jeg har ikke engang hatt feber, som er et av symptomene. Typisk oss å klare å få dette her, men vi lever i beste velgående, selv om man ikke skulle tro det ifølge media ) Er sykemeldte en uke, for å ikke smitte andre også er det tilbake til jobb. Hurra hurra for svin!
venusstjernen Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Ønsker dere god bedring og håper dere blir friske raskt! : ) Jeg har selv en Tamiflu-resept liggende, men man tror jo ikke at det skal ramme en selv...skal aldri si aldri..
Lacey*har fått erta Skrevet 14. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. september 2009 Takk for det Jeg fikk ikke lov av legen å ta tamiflu siden jeg er gravid, så jeg fikk noe som heter Relenza istede. Men jeg tror legene rundt i Norge har meget forskjellige meninger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå