Musemor med tre søte små Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 10 DPO idag, likevel har jeg teste noen dager allerede (takk gode gud for at det fins billig-strimler), og alle har naturligvis blitt negative. Åååå, jeg er så dum, hvorfor klarer jeg ikke å vente?? I tillegg er jeg sur på testene, hvorfor i **** viser dere ikke den andre streken også, dere har det med å bli positive...... Arg, dette var dagens utblåsning....
¤Kab&snuppene2006&2010¤ Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Hva er DPO? Er så kjipt å teste for tidlig.. man går ofte på en smell da ja.. er så rart. man vet jo hva man gjør, men gjør det likevel..hehe:) Bra det var billigtester da Er jo ennå ikke for sent. Lykke til, og vent til etter IKM
Musemor med tre søte små Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 DPO = Days Past Ovulation, eller dager etter eggløsning.
J -76 Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Tvi tvi tvi tvi tvi tvi tvi, krysser fingre for deg denne pp: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Bumblebeee Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 Er nok for tidlig ja. Av erfaring kan mye se annerledes ut om bare et par dager. Jeg er også testoman. Testet blendahvitt med morgenurin 9 DPO. Mistet da håpet, selv om jeg visste det var tidlig. Brukte nesten hele neste dag til å synes synd på meg, men fikk et testeinnfall på ettermiddagen...bare dumt tenkte jeg, er jo ettermiddag nå og jeg tisset for bare halvannen time siden. Men der kom en strek gitt. Så jeg testet blendahvitt med morgenurin 9 DPO, og svakt positivt med ettermiddagsurin dagen etter. Hcg stiger jo raskt i starten. Ikke gi opp enda! Jeg heier på deg og sender maaassseee babystøv: **************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************** Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå