★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 vet jeg må ringe hausken igjen og få mer info men spør litt her alikevel:) hadde det litt travelt på jobb under tlf samtalen så husker ikke alt som ble sagt:( har ihvertfall hentet ut respt på 2pk med 5000IE i hver pk....det jeg husker var at jeg skulle blande to med pulver og en med væske i morgen kveld...men det er jo haugevis igjen i pakken etter det pluss en ekstra pk utenom(?) tror dere dette er noe jeg skal ta mer av i lutealfasen eller har jeg fått to ved en glipp kanskje? og skal jeg IKKE ta noe spray i morgen i det hele tatt? når jeg skal sette pregnyl på kvelden?litt forvirret å engstelig for å gjøre noe feil her..... er det samme hvilke nåøer man kjøper til pregnylen?jeg bare kjøpte de som var sånn ca like lang som de anrde sprøytene jeg har gått på hittil......(?)
Mazza** Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 heisan , jeg vet hvertfall at den ene pakka med pregnyl på 5000IE har jeg til 3 uttak, dvs bruker en pulver og en væske til hver eggløsningssprøyte.... hørtes merkelig ut altså at du skulle ha så mye....det er kjekt å ha en sprøytespiss som er såpass lang at du får opp alt fra de små flaskene. og så ha en som du bytter til etterpå når du skal stikke Og selvfølgelig en reservespiss hvis noe går galt med den første Ang spray aner jeg ikke, men jeg tok hvertfall sprøyter frem til pregnylen var tatt og ingenting etter den og før uttak.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 13. september 2009 takk for svar:))) må fikse litt andre nåler jge da....får ringe hausken igjen på mandag..men det med sprayen skulle jeg visst idag!!! noen andre som kan svare meg litt på det???
Bregnia Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Dagen før egguttak skal du ikke ta nese spray. Lykke til:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 13. september 2009 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2009 hmmm..dagn før egguttak sier du.. altså så skal jeg ta spray også etter pregnyl er satt??kanksje jeg er dum me det hørtes s¨rsrt ut:)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. september 2009 dytter!!!!!!
stinemin med tvillinger Skrevet 14. september 2009 #7 Skrevet 14. september 2009 Du får ringe snart å høre med de, men jeg tror nok du skal fortsette med spray inntil el sprøyten er satt.
Tellefanten Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Jeg har pleid å ta siste dose med spray ca 5-6 timer før eggløsningssprøyten. Jeg har tatt 10000ie pregnyl. Altså blander jeg 2 med pulver i en væske.. Til å blande trenger du en grønn nål som er lang og til å sette må du ha en oransje som er mye mindre og tynnere. Syns det er rart at du ikke har fått dette skriftlig, det er jo fort gjort å glemme noe i farta. Lykke til.
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 14. september 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. september 2009 fikk beskjed om å ikke spraye mer jeg.....også skal jeg ta mer pregnyl etter innsett som ekstra støtte...da skjønner jge hvorfor jeg fikk så mye:))) skal også ta to med pulver i kveld. takk for svar ihvertfall....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå