Endeligmamma<3 Skrevet 13. september 2009 #1 Skrevet 13. september 2009 Jeg er overlykkelig! Dette har vi venta på og kjempa for i 4 år nå- gleder meg så utrolig til å være i gang....og gruver meg også en del...flere som skal i gang nå snart?? Jeg ringer inn mens om ca en uke...
lalla2008 Skrevet 13. september 2009 #2 Skrevet 13. september 2009 Gratulerer . Det blir nok godt å komme i gang for dere. Lykke til! Klem
lillehare Skrevet 13. september 2009 #3 Skrevet 13. september 2009 hei, jeg skal ringe inn mens i begynnelsen av okt tenker jeg men skal ikke på riks, ble porsgrunn på oss vi har har prøvd i flere år og endelig er det vår tur snart.. hva skal dere ha, ivf eller icsi??
Endeligmamma<3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 15. september 2009 Takktakk:) Vi skal ha ICSI, dere da? Så spennende å endelig være i gang!!
lillehare Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 Hei, icsi her også blir veldig spennende ja. vi har prøvd en stund så vi begynner å bli litt slitne nå. hvor lenge har dere ventet i kø?
Endeligmamma<3 Skrevet 15. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 15. september 2009 Vi starta utredning for 3 år ....vært prøvere i 4 år. Så skjønner hva du mener!! Det er så slitsomt å vente! Vi hadde 5 negative AIH (donor)forsøk på riksen i fjor...og hatt opphold siden november 08 nå.....har ikke vært mye kø, men vi har venta på at hormonkuren til mannen min skulle funke:) Og nå er det endelig brukbare sædceller...kjempefornøyd med det da! Hvor lenge har dere venta da? Vært gjennom mye utredning?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå