Gå til innhold

Kan man få falsk positiv test av progestan og/eller progynova?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei:)

har ikke kjennskap til de to du nevner men.....brukte selv cyclogest som er progestronstøtte det også men de går ihvertfall ikke utover en evt test...

tror det bare er el sprøyten ved fersk forsøk som viser falsk positiv om testen blir tatt for tidlig..men har som sagt ikke kjennsakp til de du snakker om....men hvis dette v\bare er prog.støttene preparater så tror jeg ihvertfall ikke at det har noe å si for en evt test...

har du testet da??:)))))))))))))))))))))))

Har ikke testet, men har veldig, veldig lyst.. Er bare på rugedag 9, men forgår snart av nyskjerrighet.. Pluss at mannen reiser i kveld, så har lyst å teste med han hjemme, han skal være borte i en uke.

Men livredd for at hvis testen viser positivt, så var det medisinene sin "feil".

Hvis den er negativ, så tester jeg igjen på torsdag og tar det derfra..

Annonse

gartnerspire.

er du sikker på at det ikke er av de som har tatt el sprøyten og hatt fersk forsøk?? den sitter nemlig lenge i og gir falskt positivt svar til de som tester for tidlig siden den inneholder hcg...

dette her er jo snakk o ett fryseforsøk.....hun går bare på progestronstøtte...og det er det jo mange som går på det helt til de er 3 mnd på vei for å ikke å miste så er 99 prosent sikker på at det hun bruker ikke slår ut på en test..... rett meg noen om jeg tar feil men....

Jeg testet, på morgen urin, rd 7 for å sjekke om el-sprøyta hadde gått ut av kroppen, testen var negativ. Da visste jeg helt sikkert at en test som viste positiv etter det, ville være helt sikker.

Jeg testet svakt positiv på rd 9 og har etter det testet bare sterkere.

Så om du tester og får positiv test nå, så skulle jeg tro at det ikke har noe med el-sprøyta å gjøre. Om den er negativ, så er det bare å teste senere for det kan være at du ikke produserer nok hcg til at en test slår ut.

Ønsker deg lykke til med testingen. :)

Takk for svar alle sammen!!

Har ikke tatt el-sprøyte. Dette er et fryseforsøk, så har kun gått på progestan og progynova.

Skal ut å kjøpe test nå, apoteket har åpent mellom 17 og 19.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...