monca*84*j12 Skrevet 15. september 2009 #51 Skrevet 15. september 2009 Får vel slenge meg med jeg også Alder: 25 Sivilstatus: Samboer, med håp om og snart bli forlovet... Er jo lov og håpe.. hehe Bosted: Nedre Romerike Yrke: Pedagogisk leder Antall pp (og evt. prøvehistorie): Starter prøvingen for snart 2 år siden, januar 2008! Ingen teng til og bli gravid så langt. Startet utredning Mai i år.. Har nettopp avslutten min første Pergo kur, en dobbel en. Så da får vi se.. Syntes jeg at jeg har ventet lenge nok nå, så håper en sprire snart fester seg..
Cim Skrevet 15. september 2009 #52 Skrevet 15. september 2009 Alder: 26 Sivilstatus: Samboer Bosted: Vestfold Yrke: Ingeniør Antall pp (og evt. prøvehistorie): 6pp. Var til innvendig ul i dag, og har trolig pcos. Skal kartlegge en evt. eggløsning med blodprøver. Om legen ikke finne el, blir det trolig pergo på meg.
goldie Skrevet 15. september 2009 #53 Skrevet 15. september 2009 Så var det meg da:-) Alder: 31 Sivilstatus: Samboer Yrke: Hjelpepleier Antall pp: Hvis TR kommer om ei ukes tid, starter jeg min 6 pp. Har en sønn på 4 år, med han klaffet det omtrent på første forsøk! Merkelig at det skal ta sånn tid nå... Har lyst å begynne på pergo, men får ikke det av legen før vi altså har prøvd et år. Går å kjenner på mens murringer, TR er nok like om hjørnet... vil ikke...
Ragnis Skrevet 15. september 2009 #54 Skrevet 15. september 2009 37 år Samboer Lærer Oslo 6 pp, sånn ca. Har to gutter på 10 og 13.
FruFrydmedtotette Skrevet 15. september 2009 #55 Skrevet 15. september 2009 Alder: 25 år Sivilstatus: samboer i 3 år Yrke: Selger Bosted: Vestfold Slutta på pilla i juni,så er inne i vår 4. pp. Fikk tanta på torstdag,å var ferdig i går. Så nå synes jeg det skal klaffe snart altså,som alle andre:)
snuppelura-jente10 Skrevet 16. september 2009 #56 Skrevet 16. september 2009 Alder: 27 Sivilstatus:Gift Bosted: Oslo Yrke: sykepleier Antall pp (og evt. prøvehistorie): Sluttet på p-pillene i april, ble gravid i 3 pp, ma i uke 11:-( Så nå venter jeg på mensen, 3 uker side utskrapning. Håper egentlig på å bli gravid før den kommer, men vet ikke om jeg kanksje bør vente. Så enten er dette 1. pp eller neste måned, vet ikke hvordan man skal regne det etter ma.
ilo80, 1ma Skrevet 16. september 2009 #57 Skrevet 16. september 2009 Alder: 28år Sivilstatus:samboer Bosted:Finnmark Yrke:Salgskonsulent Antall pp (og evt. prøvehistorie):3.pp
TogT Skrevet 16. september 2009 #58 Skrevet 16. september 2009 Alder: 39 år Sivilstatus:Gift Bosted:Aust-Agder Yrke:Leder Antall pp (og evt. prøvehistorie):Har sluttet å telle, men prøvd siden april 2007. Ferdig med første pergo-kur, IKM på lørdag. Krysser fingrene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå