Gå til innhold

Presentasjonstråd

Anbefalte innlegg

Gjest frøken_førstegangsprøver
Skrevet

Alder: 21

Sivilstatus: forlovet

Yrke: tatovør

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 4 pp, (altså inne i 4 pp nå, går mot 5.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alder: 28

Sivilstatus: Forlovet

Yrke: Frisør

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1pp, men har ikke hatt mens etter p-stav som ble tatt ut for 1,5 mnd siden :@

Skrevet

Alder:28

Sivilstatus:Gift

Yrke:Assistent

Antall pp (og evt. prøvehistorie): er i pp1, (test om to dager,kryss fingre!)

Har gutt på snart 3år

Skrevet

Alder:20

Sivilstatus: Samboer (5 1/2 år sammen med min kjære)

Yrke:Frisør

Antall pp: Tror dette blir 1pp. Ettersom jeg ikke har fått andre mens etter slutt med minipiller i begynnelsen av Juni. Positiv el test forrige uke, forventer ikm midten av denne uken. (Har prøvd i 3 mnd..)

:-)

Skrevet

alder: 19(på lørdag)

sivilstatus: samboer og forlovet

Yrke: jobbsøker

Antall pp: dette blir 1pp

Skrevet

Alder: 19 år

Sivilstatus: forlovet med en flott kar =D

Yrke: jobber deltid på en gullsmed

Antall pp (og evt. prøvehistorie): har en liten jente på snart 20 mnd, og vi prøver å få en søster eller bror til henne ;) hadde en MA i mai (var 13 uker på vei) og har ikke gått på prevensjon etter det ! =)

Skrevet

Alder: 19 år

Sivilstatus: forlovet med en flott kar =D

Yrke: jobber deltid på en gullsmed

Antall pp (og evt. prøvehistorie): har en liten jente på snart 20 mnd, og vi prøver å få en søster eller bror til henne ;) hadde en MA i mai (var 13 uker på vei) og har ikke gått på prevensjon etter det ! =)

Skrevet

Alder: 30 år

Sivilstatus: Gift, har Ida på snart 2 år sammen

Yrke: Grafisk designer

Antall pp (og evt. prøvehistorie): Har prøvd siden juni, 3pp og 3 uønskede TR. Brukte 8pp på datteren vår.

Skrevet

Glemte bosted

Skrevet

Alder: 25

Sivilstatus: samboer

Yrke: markedskoordinator

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 SA (ikke planlagt graviditet, men ble ønsket av oss begge når positiv test) og nå er vi klar for å prøve på ny =)

Jeg har vert flittig lesere her inne og har kommet frem til at både EL tester og GTester er utelukket i første omgang. Skjer det så skjer det. Kroppen min bestemmer;)

Jeg fikk TR igjen i dag etter SA i Juli...

Jeg hadde babyskrekk før jeg satt med positiv test før SA, men det tok ikke mange dager før jeg kjente at dette vil jeg. Det samme gjaldt Sambo. Han var egentlig klar lenge før meg, så han gledet seg. Å nå i ettertid har han vist meg at han ønsker å ha barn...

Merket på han og at det var sorg da jeg mistet, så jeg vil overraske han om noen måneder....om det skulle bli spire. Så hold øynene oppe for tråd med overskriften "Dagen han har ventet lenge på!" ... det er den dagen jeg igjen sitter med en positiv test=)

Har alt tenkt ut mange forskjellige måter å gi han "gaven"... gleder meg;)

Skrevet

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Bensinstasjon

Antall pp (og evt. prøvehistorie): Hadde 11pp før det klaffet. Mistet i MA, fant det ut dagen jeg skulle vært 13+0 (15.august). Hadde vært dødt i 3-4uker:/ Håper TR melder sin ankomst denne uken, så vi kan begynne å prøve igjen. Tenker ikke på annet enn å bli gravid etter jeg først har vært det.. Det var så trivelig. Rart og trist å tenke på at det ikke blir noen februarbaby2010 allikavel :/ Men holder motet oppe!:) Håper det bare ikke tar like lang tid som sist. Var førstegangsgravid.

Skrevet

Alder: 27

Sivilstatus Gift, en datter på snart 5

Yrke:Student

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 2 pp, IKM 21 aug.

Skrevet

Alder:36

Sivilstatus:Samboer

Yrke:Student og selvstendig næringsdrivende

Antall pp (og evt. prøvehistorie):Prøvd siden nyttår

Lykke til, alle sammen! :)

Skrevet

Alder: 33

siv.status: Gift

Yrke: Jobber med juss og økonomi, men mest juss...

Antall pp: Tror det blir 17 pp. Har blitt gravid to ganger i 2009, første gang mistet jeg tvillinger i uke 12 i MA, andre gang mistet jeg i MA i uke 10, siste gang var 30.mai... Gått på to doble pergokurer og skal nå ha pausemåned i sept/okt... Jeg vil, jeg vil, jeg vil ha en liten baby til... Vil sååå gjerne ha søsken til min nydelige lille datter på 3 år!!

Skrevet

Alder: 30

Yrke: husøkonom (sykemeldt)

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 prøveperiode :) har to barn fra før :)

ØNSKER ALLE LYKKE TIL :D

Skrevet

Alder: 33 år

Sivilstatus: Lykkelig gift :)

Yrke: Førskolelærer

Antall pp: Dette er vår 1 pp, da vi bestemte oss samme dag som jeg hadde EL for å ta det store spranget og følge ønskedrømmen om 3 barn. Tanken har måttet fått modne seg over tid, da vi har to flotte jenter på 7 år og 4 år, og vi vegret oss for å sette igang med babytid igjen. Nå er prøvingen igang, og vi angrer ikke et sekund! Og ut fra kroppens signaer, tror jeg jammen vi har lykkes :) De to andre gangene har også spiren sittet etter 1 pp, så i all ydmykhet- vi har vært kjempeheldige! Har IKM 20 september, og venter i spenning for å ta O` store test...

MASSE LYKKE TIL:)))

Skrevet

Alder: 36

Sivilstatus: samboer/forlovet

Yrke: siv.ing/leder

Antall pp (og evt. prøvehistorie): Prøvere i 5.5 år. Skal snart igang med 7. prøverørsforsøk. Gravid første gang ifjor, mistet tvillingeri MA og SA. Gravid igjen i vår, mistet spiren i MA.

Skrevet

Alder: 30

Sivilstatus: Samboer

Yrke: Flyvertinne

Antall pp: 7 pp. Har aldri vært gravid før, så vet ikke hvordan dette kjennes ut.. Går nok inn i 8 runde nå :(

Skrevet

Alder: 24

Sivilstatus: Nygift

Yrke: adm.medarbeider

Antall pp og prøvehistorie: Vi har en liten gutt på snart 26 mnd og skal prøve å en liten lillebror eller søster til han =) Han ble til på 1 pp etter p-pille slutt. Jeg har ikke gått på p-piller eller noe annet siden fødselen, og dette er 1 pp uten noe prevansjon. Har EL i disse dager og ikm i uke 40, krysser fingrene for at det går like kjapt denne gangen =D

Skrevet

Alder: 32

Sivilstatus; samboer og 1 barn på 2 år

Yrke: Salgssjef

Bosted; Aust-Agder

Antall pp og prøvehistorie: 18 pp og 2 runder pergo med gutten vår. Nå er det vel 13. pp, pergo fra aug-08-mars-09, gravid, men endte i EXU uke 6 i april, på ny gravid i mai, men endte i MA i juli-09, nå er vi prøvere igjen og nå er det pergoforbud i 6 mnd siden jeg plutselig har EL av meg selv igjen:)

Skrevet

Sivilstatus: Forlovet

Yrke: Barnehageassistent

Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 pp.

Skrevet

Alder: 25

Yrke: Assistent i pleie og omsorg

Antall pp: 1pp,7 uker etter pilleslutt. Fortsatt ikke fått mensen

Skrevet

37

Samboer

Akershus

Lærer

Glemt hva pp står for :) Har en datter på 3 og prøver på nr 2 nå...ikm i går eller i dag.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...