Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 13. september 2009 #26 Skrevet 13. september 2009 Alder: 21 Sivilstatus: forlovet Bosted: østfold Yrke: tatovør Antall pp (og evt. prøvehistorie): 4 pp, (altså inne i 4 pp nå, går mot 5.)
<3OSS<3 Skrevet 13. september 2009 #27 Skrevet 13. september 2009 Alder: 28 Sivilstatus: Forlovet Bosted: Møre og Romsdal Yrke: Frisør Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1pp, men har ikke hatt mens etter p-stav som ble tatt ut for 1,5 mnd siden :@
Gjest Skrevet 13. september 2009 #28 Skrevet 13. september 2009 Alder:28 Sivilstatus:Gift Bosted:Lørenskog Yrke:Assistent Antall pp (og evt. prøvehistorie): er i pp1, (test om to dager,kryss fingre!) Har gutt på snart 3år
sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 13. september 2009 #29 Skrevet 13. september 2009 Alder:20 Sivilstatus: Samboer (5 1/2 år sammen med min kjære) Bosted: Møre og Romsdal Yrke:Frisør Antall pp: Tror dette blir 1pp. Ettersom jeg ikke har fått andre mens etter slutt med minipiller i begynnelsen av Juni. Positiv el test forrige uke, forventer ikm midten av denne uken. (Har prøvd i 3 mnd..) :-)
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 13. september 2009 #30 Skrevet 13. september 2009 alder: 19(på lørdag) sivilstatus: samboer og forlovet bosted: Bergen Yrke: jobbsøker Antall pp: dette blir 1pp
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. september 2009 #31 Skrevet 13. september 2009 Alder: 19 år Sivilstatus: forlovet med en flott kar =D Bosted: litt utenfor Bergen Yrke: jobber deltid på en gullsmed Antall pp (og evt. prøvehistorie): har en liten jente på snart 20 mnd, og vi prøver å få en søster eller bror til henne hadde en MA i mai (var 13 uker på vei) og har ikke gått på prevensjon etter det ! =)
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 13. september 2009 #32 Skrevet 13. september 2009 Alder: 19 år Sivilstatus: forlovet med en flott kar =D Bosted: litt utenfor Bergen Yrke: jobber deltid på en gullsmed Antall pp (og evt. prøvehistorie): har en liten jente på snart 20 mnd, og vi prøver å få en søster eller bror til henne hadde en MA i mai (var 13 uker på vei) og har ikke gått på prevensjon etter det ! =)
kmne+ida+sara Skrevet 14. september 2009 #33 Skrevet 14. september 2009 Alder: 30 år Sivilstatus: Gift, har Ida på snart 2 år sammen Bosted: utenfor Bergen Yrke: Grafisk designer Antall pp (og evt. prøvehistorie): Har prøvd siden juni, 3pp og 3 uønskede TR. Brukte 8pp på datteren vår.
Vårbarnet med to små Skrevet 14. september 2009 #34 Skrevet 14. september 2009 Glemte bosted Bosted: Indre Østfold
Emmalie84 Skrevet 14. september 2009 #35 Skrevet 14. september 2009 Alder: 25 Sivilstatus: samboer Bosted: sandnes Yrke: markedskoordinator Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 SA (ikke planlagt graviditet, men ble ønsket av oss begge når positiv test) og nå er vi klar for å prøve på ny =) Jeg har vert flittig lesere her inne og har kommet frem til at både EL tester og GTester er utelukket i første omgang. Skjer det så skjer det. Kroppen min bestemmer;) Jeg fikk TR igjen i dag etter SA i Juli... Jeg hadde babyskrekk før jeg satt med positiv test før SA, men det tok ikke mange dager før jeg kjente at dette vil jeg. Det samme gjaldt Sambo. Han var egentlig klar lenge før meg, så han gledet seg. Å nå i ettertid har han vist meg at han ønsker å ha barn... Merket på han og at det var sorg da jeg mistet, så jeg vil overraske han om noen måneder....om det skulle bli spire. Så hold øynene oppe for tråd med overskriften "Dagen han har ventet lenge på!" ... det er den dagen jeg igjen sitter med en positiv test=) Har alt tenkt ut mange forskjellige måter å gi han "gaven"... gleder meg;)
LillePersille88 ? Skrevet 14. september 2009 #36 Skrevet 14. september 2009 Alder: 21 Sivilstatus: Samboer Bosted: Trondheim Yrke: Bensinstasjon Antall pp (og evt. prøvehistorie): Hadde 11pp før det klaffet. Mistet i MA, fant det ut dagen jeg skulle vært 13+0 (15.august). Hadde vært dødt i 3-4uker:/ Håper TR melder sin ankomst denne uken, så vi kan begynne å prøve igjen. Tenker ikke på annet enn å bli gravid etter jeg først har vært det.. Det var så trivelig. Rart og trist å tenke på at det ikke blir noen februarbaby2010 allikavel :/ Men holder motet oppe! Håper det bare ikke tar like lang tid som sist. Var førstegangsgravid.
MiniMe&Dr.Evil Skrevet 14. september 2009 #37 Skrevet 14. september 2009 Alder: 27 Sivilstatus Gift, en datter på snart 5 Bosted:Hedmark Yrke:Student Antall pp (og evt. prøvehistorie): 2 pp, IKM 21 aug.
Ellimelli Skrevet 14. september 2009 #38 Skrevet 14. september 2009 Alder:36 Sivilstatus:Samboer Bosted:Oslo Yrke:Student og selvstendig næringsdrivende Antall pp (og evt. prøvehistorie):Prøvd siden nyttår Lykke til, alle sammen!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. september 2009 #39 Skrevet 14. september 2009 Alder: 33 siv.status: Gift Bosted: Ringerike Yrke: Jobber med juss og økonomi, men mest juss... Antall pp: Tror det blir 17 pp. Har blitt gravid to ganger i 2009, første gang mistet jeg tvillinger i uke 12 i MA, andre gang mistet jeg i MA i uke 10, siste gang var 30.mai... Gått på to doble pergokurer og skal nå ha pausemåned i sept/okt... Jeg vil, jeg vil, jeg vil ha en liten baby til... Vil sååå gjerne ha søsken til min nydelige lille datter på 3 år!!
N_79 Skrevet 14. september 2009 #40 Skrevet 14. september 2009 Alder: 30 Sivilstatus: samboer Bosted: utenfor Bergen Yrke: husøkonom (sykemeldt) Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 prøveperiode har to barn fra før ØNSKER ALLE LYKKE TIL
Fru Pigalopp m/ 2 prinsesser Skrevet 14. september 2009 #41 Skrevet 14. september 2009 Alder: 33 år Sivilstatus: Lykkelig gift Bosted: Østfold Yrke: Førskolelærer Antall pp: Dette er vår 1 pp, da vi bestemte oss samme dag som jeg hadde EL for å ta det store spranget og følge ønskedrømmen om 3 barn. Tanken har måttet fått modne seg over tid, da vi har to flotte jenter på 7 år og 4 år, og vi vegret oss for å sette igang med babytid igjen. Nå er prøvingen igang, og vi angrer ikke et sekund! Og ut fra kroppens signaer, tror jeg jammen vi har lykkes De to andre gangene har også spiren sittet etter 1 pp, så i all ydmykhet- vi har vært kjempeheldige! Har IKM 20 september, og venter i spenning for å ta O` store test... MASSE LYKKE TIL:)))
MK73 Skrevet 14. september 2009 #42 Skrevet 14. september 2009 Alder: 36 Sivilstatus: samboer/forlovet Bosted: Oslo Yrke: siv.ing/leder Antall pp (og evt. prøvehistorie): Prøvere i 5.5 år. Skal snart igang med 7. prøverørsforsøk. Gravid første gang ifjor, mistet tvillingeri MA og SA. Gravid igjen i vår, mistet spiren i MA.
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 15. september 2009 #43 Skrevet 15. september 2009 Alder: 30 Sivilstatus: Samboer Yrke: Flyvertinne Antall pp: 7 pp. Har aldri vært gravid før, så vet ikke hvordan dette kjennes ut.. Går nok inn i 8 runde nå
Nenya^juni2010 Skrevet 15. september 2009 #45 Skrevet 15. september 2009 Alder: 24 Sivilstatus: Nygift Yrke: adm.medarbeider Antall pp og prøvehistorie: Vi har en liten gutt på snart 26 mnd og skal prøve å en liten lillebror eller søster til han =) Han ble til på 1 pp etter p-pille slutt. Jeg har ikke gått på p-piller eller noe annet siden fødselen, og dette er 1 pp uten noe prevansjon. Har EL i disse dager og ikm i uke 40, krysser fingrene for at det går like kjapt denne gangen =D
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 15. september 2009 #46 Skrevet 15. september 2009 Alder: 32 Sivilstatus; samboer og 1 barn på 2 år Yrke: Salgssjef Bosted; Aust-Agder Antall pp og prøvehistorie: 18 pp og 2 runder pergo med gutten vår. Nå er det vel 13. pp, pergo fra aug-08-mars-09, gravid, men endte i EXU uke 6 i april, på ny gravid i mai, men endte i MA i juli-09, nå er vi prøvere igjen og nå er det pergoforbud i 6 mnd siden jeg plutselig har EL av meg selv igjen:)
AugustSpire Skrevet 15. september 2009 #47 Skrevet 15. september 2009 Alder: 21 Sivilstatus: Forlovet Bosted: Bergen Yrke: Barnehageassistent Antall pp (og evt. prøvehistorie): 1 pp.
kristanna Skrevet 15. september 2009 #48 Skrevet 15. september 2009 Alder: 25 Sivilstatus: samboer Bosted: Buskerud Yrke: Assistent i pleie og omsorg Antall pp: 1pp,7 uker etter pilleslutt. Fortsatt ikke fått mensen
Murmel72 Skrevet 15. september 2009 #49 Skrevet 15. september 2009 37 Samboer Akershus Lærer Glemt hva pp står for Har en datter på 3 og prøver på nr 2 nå...ikm i går eller i dag.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå