Gå til innhold

Bekkenløsning eller andre ryggplager?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det andre som sliter med dette. Er sykemeldt for dette allerede jeg. Hørt det kommer fortere med barn nr 2?

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja jeg sliter med bekkenløsning allerede. Kjente det før jeg visste jeg var gravid. Er heldigvi ikke ykemeldt enda, men skal til fysioterapaut på fredag, og da spørs det om de vil jeg skal sykemelde meg noe...

Har hatt bekkenløsning i begge mine tidligere svangerskap. Sist måtte jeg bruke krykker på slutten. Ikke noe godt. Var 100% sykemeldt fra uke 9 sist...

Skrevet

Åj da. Dette er jeg redd for å få. Er det sånn at man før eller siden får bekkenløsning? Det høres så sykt ubehagelig ut.. Kan veldig lite om akkurta den delen

Skrevet

Vel...det gjør drit vondt hvertfall. Men etter hva jeg har skjønt får folk det på forskjellige måter. På slutten av sist svangerskap hadde jeg det i skambenet, nå sitter det mere bak ved korsryggen og stråler ut i hoftene. Noen ganger knekker det til og jeg faller sammen på gulvet. Vet ikke helt hva som er verst, men helvetes vondt gjør det vet jeg=) hehe....Men jeg tar smerte over kvalme anytime!

Skrevet

jeg har ikke hatt så mye smerter egentlig i de to svangerskapene mine, men jeg har vært helt handicapet :S

jeg har ikke klart å løfte bena fra gulvet og har vært helt avhengig av krykker på slutten med begge to.

har ikke klart å stege over en blyant en gang...

blir sikkert det denne gangen også... :(

Skrevet

uff da...hørtes ikke bra ut! Krysser fingrene for at du ikke får det igjen jeg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...