Gå til innhold

dere som har hatt MA

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Prøvde igjen første gang etter 4 mnd, og ble gravid en mnd senere. For oss var det godt å vente før nytt forsøk, livredd for at ting skulle gå galt igjen (er forsåvidt fortsatt det!) - men kjente på at jeg hadde et godt liv som jeg var fornøyd med, og visste at det ikke var avhengig av vellykket graviditet om jeg skulle kunne bli glad igjen.

Ønsker deg lykke til!

• 3 uker senere...

Annonse

Hei alle sammen,

Det er en liten trøst å høre at det er flere som ikke blir gravide igjen med en gang etter en MA, kroppen skal jo ha tid til å komme seg igjen etter et inngrep også.... Men nå begynner jeg å bli skikkelig utålmodig, hadde en MA i mai, var da i uke 8, - har ikke blitt gravid igjen... Trodde jeg var det (trodde jeg og samboer hadde gjort alt riktig), men i går kom TR, og det var tøft og trist!

Lykke til til alle dere som fortsatt prøver :0)

• 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Annonse

Fikk konstantert MA den 22. august, og er gravid igjen nå, dvs. jeg ble gravid i 3 pp etter MA'en.

For min del prøvde vi veldig i september og oktober, mens i november ga jeg egentlig litt opp.. jeg sluttet å være inne på disse sidene (ble bare stressa), dro på jentetur og tenkte ikke så mye på å bli gravid. DA SKJEDDE DET! =)

Så det er kanskje sant som de sier, det skjer når du minst venter det.

Nå håper jeg bare at spiren klorer seg fast til august 2010=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...