Gå til innhold

Hvor mye sover deres baby 3mnd ++ ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer litt...har ei tulle som plutselig har begynt å våkne kl 06 om morningen. Vi legger henne mellom 19 og 20 på kvelden.

På dagtid sover hun ca. 3 blunder på tilsammen kanskje 4-5 timer.

Hvordan sover deres små? Er ikke dette lite søvn for en så liten baby?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ganske så normalt ut, synes jeg. :) Ikke verst med så etablerte soverutiner ved tre mnd.

Skrevet

Jeg har en gutt på 3 1/2 mnd som hvertfall ikke sover noe mer, han sover korte blunder på alt fra 15 min til max1 1/2 time. Tipper han sover 3-4 timer totalt i løpet av dagen. Starter nattesøvnen sin rundt 9-10 tiden på kvelden og sover da til 7-8 om morningen, men er våken minst 4 ganger og får mat fra kveld til morgen.

Sover jenta de rundt eller er hun våken mange ganger og får mat hun også?

Skrevet

Tja, da sover hun kanskje normale "mengder", da..er bare litt overvelda over at hun våkner klokka 06, og da må vi opp. Ikke snakk om at hun skal sove videre.

Ja, jeg ammer henne først før hun sovner, to ganger ila natten og når hun står opp. Ikke alltid hun er sulten når hun våkner, kan godt gå en time eller to før hun blir sulten...men hun sover altså gjennom natta. Enn deres?

Skrevet

Har en gutt på 3 1/2 mnd.

Veit egentlig ikke hvor mange timer han sover i løpet av dagen.. Men sover kanskje tre dupper på ca 6 timer tilsammen.(varierer fra dag til dag)

Han legger seg kl. 22, og sover som regel til rundt 8.30. (sover hele natta)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...