M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg har fortsatt ikke kjøpt graviditetstester jeg! Men jeg må nok gjøre det på mandag om det ikke har kommet noe mensen... Har ikke følt noe særlig egentlig, er veldig sliten om dagen men har MYE greier på jobb også. Så det kan jo være naturlig jobb-sliten rett og slett:-) Jeg har vanvittig ømme brystvorter idag - kan nesten ikke ta på de, og har hatt veldig av-og-på mensensmerter i ny og ne idag og igår. Hadde ikm på onsdag. Hva tror dere ? Hm!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 gravid gravid gravid
Carina har to små gull Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 ¨Krysser fingrene for at du er gravid Finnes ikke søndagsåpent apotek der du bor da???
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 13. september 2009 Ja vi får krysse fingre og tær..! Finnes ikke det her nei Så får pent kjøpe test imorgen, og så testes det nok på tirsdag :-) Håper håper håper!!!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 Tusen takk :-) Kjempespent! Er så varm og, har vært varm/kald og småuggen etter mat hele uka. Enten så er det en influensa på vei, eller så er jeg gravid... Ååå som jeg håper.
Lille diamant Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 Så spennende da! håper du får svaret du ønsker deg de neste dagene. Høres jo ut som om du kan være gravid ihvertfall, er mange som føler seg syke i begynnelsen på ett svangerskap Akkurat det med å bli uvel etter å ha spist kjenner jeg igjen fra jeg var gravid. Ble også veldig fort mett husker jeg ) Masse lykke til !! Venter spent på resultatet
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #8 Skrevet 13. september 2009 Oi oi, dette høres jo ut som meg det - Lille diamant.... Åå, jeg er skikkelig nervøs. Får veldig forhåpninger nå men..:-) Jeg må bare få kjøpt en test imorgen altså. :-) Takk for lykkeønskninger - jeg gleder meg til å gi resultatet her imorgen!! :-)
Lille diamant Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Uffda, er ikke meningen å gi deg nerver her ;o) men kjenner bare igjen symptomene. Men forstår godt at du er nervøs, for det er jo noe man tross alt har ønsket å oppleve lenge Blir en spennende dag for deg imorgen da Lykke til igjen! Håper du får sove inatt da
M ♥ ♂-2010 Skrevet 13. september 2009 Forfatter #10 Skrevet 13. september 2009 Hehe, det går bra, nervene er der fra før de..! Jeg synes jeg er god på å være rolig om dagen da. Har innstilt meg på det de to siste PP. Flink!! :-) De to-tre siste dagene har jeg hatt helt vanvittig ømme brystvorter og. Kan nesten ikke ta på de! Og dette kjenner jeg virkelig - det er ikke bare noe jeg tror (har trodd før at jeg har hatt ømme bryst og det er jammen ingenting i forhold til hvordan de er nå!) Har hatt mer og mer smerter ikveld, så håper ikke at mensen kommer... Grøss og gru.
M ♥ ♂-2010 Skrevet 14. september 2009 Forfatter #11 Skrevet 14. september 2009 Fortsatt ingen tegn til mensen - jippi! Jobbet litt lenge idag, så rakk ikke apoteket :-( Pokker!! Har prøvd å få bf til å kjøpe da - noe som ikke akkurat er lett ;-) Spent på om han kommer hjem med eller uten. Har bestilt på nettet da, de er ventet imorgen eller onsdag. Håper på imorgen! Blir helt sprø! Føler meg gravid da - men tør samtidig ikke håpe. Om mensen ikke kommer innen onsdag, da er jeg det nok... Hmm:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå