Gå til innhold

se hit alenemødre i oslo

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg trenger litt veiledning og råd om min bo situasjon

jeg har en 4roms leil. på 100 kvm som blir veldig dyrt å bo i alene med et barn. nå har jeg 2 leieboere, men tror ikke jeg klarer å bo med de etter fødselen da de er single og jeg forventer ikke at de skal ta hensyn til mitt barn når de betaler full leie.

synes dere jeg burde leie ut hele leiligheten og flytte til noe mindre hvor jeg kan være alene, eller finne noen som også er alene med barn og vil dele. jeg tenker da at hvis jeg bor med en annen alenemor så kan vi hjelpe hverandre med barnepass og sånt og det er lettere å stole på noen når man bor sammen med de. hvordan er det egentlig å være alene med barn?

Fortsetter under...

Hei:) Blir alenemor om 2,5 mnd og leter forgjeves etter ny leilighet..Blir vanskelig å dele med andre som IKKE har barn tror jeg..Oslo er ALT for dyrt for en alenemor å leie noe alene,hvis man skal ha litt størrelse på leiligheten iallefall... :(

Jeg har tenkt å sette ut en annonse om et alenemor bofelleskap :) hvorfor ikke dele med noen i samme situasjon? Tror mange ville satt pris på det,da man kan hjelpe hværandre... Ikke sant? :):)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...