Gå til innhold

Liker mennene deres best tynne jenter med "perfekte" fotomodell- kropper eller liker han best litt fyldige jenter med litt fett og elskehåndtak her og der?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hm.. han foretrekker nok litt former. Litt trente former. Var ikke så opptatt av rumper og sånn før han traff meg, men er det nå! ;) Liker faste, runde former! Et ganske sunt "ideal" synes nå jeg! :) Var litt tynnere når han traff meg, men jeg tror faktisk han liker meg bedre nå. (Eller så er det bare fordi han er "tryggere" på kroppen min...)

Skrevet

Jeg er gravid og har lagt på meg 10 kg.......blir ikke kvitt mannens klående hender. Han elsker gravidkroppen min.

Skrevet

jeg tror ikke ha foretrekker det ene fremfor det andre men synes såklart slanke damer med former er sexy..

Jeg er veldig naturlig tynn og var det når vi møttes og. Han synes jeg er sexy, men har absolutt ingenting imot at jeg blir lit mer fyldig.

har alltid hatt litt pupper, men etter sv.skap krympet de gitt :S

Jeg vil tro de fleste "vanlige" menn synes en perfekt fotomodellkropp a la adriana lima er sexy, selv om de ikke foretrekker det fremover noe som er litt opp eller ned..

Skrevet

helst nesten androgyne..

litt pupper, og ingen rompe lår..

Er hvertfall slike bilder jeg fant på pc`n hans..

Sier han digger meg, men jeg er jo den rake motsetning med henge ditt og slapp datt

Skrevet

Han liker damer med former, og det har jeg inntrykk av at de fleste menn liker. De fleste sier at det er best med litt for mye, enn en strek.

Men det har ikke så mye med tykk og tynn å gjøre. Min mann og andre menn (har mange guttekompiser) sier at det er helheten. Det er proporsjonene, holdningen og utstrålingen som avgjør om en dame er sexy eller ikke. Noen kan være ganske slank, som Cameron Diaz, og mange synes hun er sexy. Samtidg synes de også Beycone er kjempehot.

Madonna er godt trent og slank, men mange menn jeg kjenner synes kroppen hennes er ekkel. Hun er altfor muskuløs til kvinne å være.

Min mann synes Salma Hayeck er kjempesexy.

Skrevet

Jeg har en teori om at menn generelt foretrekker damer som er faste i fisken, uavhengig av størrelse. Hengeflesk er særdeles lite sexy både på kvinner og menn. Dessuten tror jeg alle menn som er forelsket i kjæresten/konen sin synes at hun er sexy uansett fasong og vekt, selv om hun er langt fra hans generelle kroppsideal.

Skrevet

Min mann elsker store jenter/damer.Traff mannen min for 7år siden og da veide jeg 30 kilo over det "normale" for min høyde.

Nå er jeg 25 kilo overvektig og har faktisk blitt enig med meg selv at det er sånn jeg kommer tilå være.

Har god selvtillit og selvbilde,Jeg trives med meg selv,trener 2 ganger i uka,men så alt for glad i mat.

Mannen min er slank og elsker hver eneste kilo.Heldige meg.

Eksene til mannen er også ganske så kraftige damer så ingen tvil at han liker håndtak her og der:)

Skrevet

Da jeg møtte mannen min, hadde jeg former og veide litt for mye i fht bmi. Det var han som tok kontakt med meg og fridde noen måneder senere, og han har sagt at han liker at jeg ikke er liten og spinkel:) Nå er jeg høygravid og ganske så diger, hva han synes nå er jeg ikke sikker på, men han sier at jeg er vakker fremdeles og klager ikke:) Vet ikke helt om jeg tror på ham, for jeg ser virkelig ikke bra ut hehe... Huff. Håper det renner av...

Skrevet

Han liker tynne jenter. Har enda noen "babyfett" igjen fra svangerskapet. Min ønsker at jeg får dette bort, noe jeg er enig i. Liker ikke kroppen min nå!

Skrevet

Jeg tror han liker slanke damer bedre enn veldig store, men er ikke det minste redd for å miste ham om jeg skulle legge på meg mye. Han liker meg best når jeg liker meg selv :-) Så lenge jeg er komfortabel med egen kropp, utstråler jeg en selvtillit som gjør at også han synes jeg er flott. Han er også flink til å si at han synes jeg er sexy nå når jeg er gravid (selv om jeg føler meg som en flodhest, hehe). Han er nok aller mest glad i meg, ikke kroppen min. Snille, gode mannen min ;-D

Skrevet

Det aner jeg faktisk ikke. Men han elsker jo meg fortsatt, til tross for at jeg ikke lenger er slank og veldreid. Så derfor trur jeg ikke det var vekta han falt for den gangen han falt, men MEG.

Hans ex var ikke heller noen sylfide, så han liker vel kanskje de med fylde da, og gjør som alle andre menn og tyvkikker på de slanke flotte modellene. Det gjør jo jeg å det :o))

Skrevet

Jeg tror min liker slanke jenter med fin rompe. Tror ikke (og håper ikke) han er så opptatt av store pupper.

Jeg er slank og ganske stram etter to svangerskap, men føler meg dessverre ikke fin i hans øyne. Jeg er dog ganske fornøyd med meg selv og skulle ønske han kunne se hvor flott jeg er

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...