Gå til innhold

IKM uke 38. Har dere symptomer da jenter??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikm på mandag her.. Har i flere dager hatt vond korsrygg med smerter som går ned til rompa når jeg sitter.. Trur mensen kommer hele tida... Blir spennende detta!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen her nei:) men det har jeg ikke hatt noen av de andre gangene heller, så her kan det gå begge veier!

Skrevet

jeg har også hatt store smerter i korsryggen :/ men de er nesten gått helt vekk i dag :o har testet 3 gaaaanske svake "positive" tester...men får se hva som skjer på IKM den 16. - 18. sept ;) jeg har ikke vært noe kvalm, men følelsen av at NÅ er jeg gravid er stor!! litt mindre de siste dagene men ;) har hatt murringer (mer enn jeg har følt før) =)

spennende å se hva som skjer med oss alle :D

Skrevet

Heisann... Vet ikke eksakt dato for ikm, men er rundt neste uke siden jeg hadde el forrige uke. Har hatt noen dager med enorm kvalme etter at jeg spiser, har en av dagene spydd av kvalmen. Litt ubehagelig i mage området, vondt/kvalmende/stikkinger osv. Veldig ømme brystvorter som kom før jeg fikk el og er øm enda! Blodsprengte pupper (altså pupper med blodårer på) noe jeg ikke har hatt før, og som samboeren min sier : "Hva i helvette skjer med puppene dine da!?" ER ikke bare jeg som merker noe heldigvis ;-))

Håper håper, men tør ikke håpe for mye! Vil ikke bli skuffet igjen! Skal ikke ta neste test i hvertfall i slutten på neste uke (om jeg ikke har fått mens..)

Skrevet

Glemte ett viktig symptom: jenta som ikke hadde kviser mer enn ei i halvåret, har plutselig fått mange! Ble verre etter slutt med pillen i juni, men nå topper det seg! Vil ikke ha de! :SS

Skrevet

ingen verdens ting av symptomer, ikm i morgen ( Mandag) Og testet akkurat POSITIVT =D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...