Gå til innhold

Hvilken type vaskemidler og evt skyllemiddel bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blenda sensitive vaskepulver og neutral skyllemiddel.

Skrevet

Har til nå brukt neutral hvitt og farget. Men synes det skummer så mye og ikke er så godt til å fjerne møkk... myyye mulig det er maskinen vår som er dårlig. Men uansett så har jeg gått over til blenda sensitive farger og hvitt.

Til voksen-klærne bruker jeg ariel, fordi jeg eeeeeeeeeeeeeeeeeeelsker lukten -rett og slett!!!!! :)

Skrevet

Bruker omo vaskepulver (kjøper store esker i Sverige-de er bedre enn de norske for det er mye finere og klumper seg ikke i maskinen)

Skyllemiddel bruker jeg den lilla fra softlan- aroma ettellerannet;) Den lukter sterkt, så bruker kun litt for luktens skyld:-)

Jeg er uvanlig opphengt i skyllemiddel og lukt i følge venner og familie;)

Brukte comfort før, men ble lei også er den faktisk mye dyrere og må ha mere i for å få noe lukt...Med tre små vasker jeg mye og ofte så da gikk jeg over til softlan:)

Jeg vil helst at det bare skal lukte rent og liker liksom ikke å gå rundt å lukte som et eple heller:)

Skrevet

Bruker neutral color og hvitt, den vasker veldig rent.Bedre enn omo vi brukte fra sverige:)

åsså bruker jeg neutral skyllemiddel eller comfort sensitive ELLER softlan hehe:)

Skrevet

Neutral eller Blenda Sensitive, eneste jeg tåler.

Skrevet

Bruker bare omo color og ultra,og softlan sensitive skyllemiddel..

Synes softlan sine skyllemiddel er de beste og de du trenger å ha minst oppi av..

Skrevet

Som vaskemiddel bruker jeg Blenda sensitiv og av skyllemiddel bruker jeg Comfort sensitive til babyen, Comfort silk til meg og mannen.

Skrevet

blenda sensetive skylldemiddel og blenda sensetive som flytende vaskemiddel

Skrevet

Til unga bruker jeg Neutral Color vaskemiddel og Neutral skyllemiddel.

Til oss voksne bruker jeg Omo Color og Comfort Creme skyllemiddel (mannen min får kløe av de andre comfort-typene:)

Skrevet

Bruker OMO og ICA skona sommerfrisk til skyllemiddel. Litt billigere og lukter nyyyydelig:)

Skrevet

Bruker nautral vaskepulver, hvitt/farget varierer etter hvem jeg tar tak i først eller hvem gubben kommer hjem med

Skyllemiddel brukes ikke, trenger ikke siden tørketrommelen gjør det bløtt og ett barn med atopisk eksem som ikke skal ha skyllemmiddel. Og jeg gidder ikke sortere og vaske hennes tøy alene.

Skrevet

Neutral, Blenda Sensitive og Milo uten parfyme:) Savner den gode lukta fra skyllemiddelet, men er allergisk....

Skrevet

Neutral vaskemiddel og skyllemiddel. Bruker ikke skyllemiddelet på håndklær, undertøy, yttertøy og annet som ikke skal ha det.

Skrevet

Syns ikke Omo lukter godt så jeg brukte Blenda.. Men for tiden Ariel.. GOdt med annen lukt:) Bruker skyllemiddel fra Comfort eller maison natural laundry.. Skal nok kjøpe vaskemiddelet neste gang å.. Alle produktene de har lukter godt og friskt.Dessuten er de ikke skadelig for miljøet..

http://www.thenaturalstore.co.uk/product/home/housekeeping/laundry/maison-belle-colour-and-cotton-laundry-wash/17695

Skrevet

Blenda Sensitiv og Comfort Sensitiv (den hvite)

Skrevet

Nå og mest sannsynlig i minst et halvår fremover blir det neutral, både vaske og skyllemiddel.

Kjøpte 8 kg eske med pulver og 8 liter (4x2) på salg i Danmark i sommer:p

Skrevet

bruker blenda eller neutral sitt vaskepulver, og blenda aloe vera som skyllemiddel.. :) lukter så godt,mmmm....!

Skrevet

First Price vaskemiddel, alt mulig rart skyllemiddel :o)

Blir så rent atte!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...