Dollywood Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 noen som vet hvordan en kokk pleier å jobbe? mange kveldsvakter? når på dagten beg kveldsvaktene?
Tante Gustava Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Tja, kommer vel an på hvor du skal jobbe. På restaurant vil jeg tro det er "dårlige" arbeidstider, gjerne kveld og helg, er jo da folk er ute og spiser. På f.eks kjøkken på instisusjoner etc vil det jo være mest dagtid.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 jeg har jobbet som kokk og innen mat i alle år før jeg fikk barn. det er omtrent bare kveldsvakter om ikke du vil jobbe i kantine eller lignende. det er på kvelden folk går ut å spiser
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Ja, som sagt over her er jo det veldig individuelt. Men mannen min er kokk og han jobber mye kvelder. På det stedet han jobber har de både lunch åpent og kvelds åpent. Derfor deler de opp vaktene ca på denne måten: Lunch 08.00-16.00 kveld: 15.30-stengetid. (som kan varriere mellom 22-24) På sommeren deles det ofte opp i 3 vakter: 1) 08.00-16.00 2) 13.00- ca21.00 3) 16.00-stengetid. Han jobber hver 2 helg + ca 3 kvelder i uka og mye på helligdager da det er bedre betalt...
-trollemor- Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 har en mann som er kjøkkensjef og har jobbet siste året på restaurant, bare jobbet sent, og begynner på jobb kl 15 kjøkken stenger kl 22. Men ingen dager er like, ofte lange og lengre dager pga store bestillinger og kjøkken må vaskes etter en travel dag. jul og sommer er verstingene! men når han jobbet på hotell var det mer skiftarbeid, da var det en del tidligvakter også. Da går det mer i buffet og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå