Igjenallerede!! Skrevet 2. oktober 2009 #26 Skrevet 2. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: Har et gull <3 drømmer om to
Krøvvel Skrevet 2. oktober 2009 #27 Skrevet 2. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: Har et gull <3 drømmer om to
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 2. oktober 2009 #28 Skrevet 2. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 4. oktober 2009 #29 Skrevet 4. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3
nina-ballerina Skrevet 5. oktober 2009 #30 Skrevet 5. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina
kmne+ida+sara Skrevet 5. oktober 2009 #31 Skrevet 5. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - kmne+ida - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina
Ronja&Odin Skrevet 5. oktober 2009 #32 Skrevet 5. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina
Venter på bitteliten Skrevet 5. oktober 2009 #33 Skrevet 5. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente?
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 5. oktober 2009 #34 Skrevet 5. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? Gutt, jente og en i vente?
Moni:)m/spire:) Skrevet 6. oktober 2009 #35 Skrevet 6. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:(
Cat&Gullungene Skrevet 7. oktober 2009 #36 Skrevet 7. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-(
Blomsterpiken og tullene Skrevet 9. oktober 2009 #37 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-(
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 9. oktober 2009 #38 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-(
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 9. oktober 2009 #39 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! - - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to
M@msen Skrevet 9. oktober 2009 #40 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to
hel1a og aprilsnuppa Skrevet 9. oktober 2009 #41 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:(
jobber med saken har klart det Skrevet 9. oktober 2009 #42 Skrevet 9. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:(
Ronja&Odin Skrevet 10. oktober 2009 #43 Skrevet 10. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 - Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken
benelen Skrevet 10. oktober 2009 #44 Skrevet 10. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken
lilleklompen *ganske klar* ;) Skrevet 10. oktober 2009 #45 Skrevet 10. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken
FruFrydmedtotette Skrevet 11. oktober 2009 #46 Skrevet 11. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) -FrkFrø:)JIIIPPI Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken
Mamsen med 2 gutter! Skrevet 11. oktober 2009 #47 Skrevet 11. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) -FrkFrø:)JIIIPPI -Netti86 venter på positiv test enda, ingen TR Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken FrkFrø
kmne+ida+sara Skrevet 12. oktober 2009 #48 Skrevet 12. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - kmne+ida ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) -FrkFrø:)JIIIPPI -Netti86 venter på positiv test enda, ingen TR Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken FrkFrø kmne+ida
N_79 Skrevet 12. oktober 2009 #49 Skrevet 12. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - kmne+ida ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) -FrkFrø:)JIIIPPI -Netti86 venter på positiv test enda, ingen TR Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken FrkFrø kmne+ida N_79
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 13. oktober 2009 #50 Skrevet 13. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) -Benelen ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - mamma til 2 gutter(plz.... - Krøvvel - kmne+ida ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - charlotte89 (håpet svinner:( ikke noen symtomer) - jobber med saken.. har jobbet lenge nå... ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje!! -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) -Netti86 håper på uteblitt TR og positiv test!! -lilleklompen (tror jeg, er dag 28, og pleier ligge mellom 25&28) *venter i spenning* ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - Blomsterpiken 80:) Jippi!! -mamma til 2 gutter + spire:) -charlotte89 -Benelen JUHU!! -lilleklompen HURRA! =)) -FrkFrø:)JIIIPPI -Netti86 venter på positiv test enda, ingen TR Ikke gravid: <3Håp<3 Nina-ballerina Gutt,jente og en i vente? -Moni:( -cat og mini :-( - har et gull ♥ drømmer om to - Hel1a:( jobber med saken FrkFrø kmne+ida N_79 -Perle 79 (inn i 9.pp snufs..)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå