1stegangsmamma43 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) fredag 9. oktober lørdag 10. oktober søndag 11. oktober
Gjest Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) fredag 9. oktober Comolungma (for aller, aller første gang) lørdag 10. oktober søndag 11. oktober
Mamma'n til Andreas og knøttet Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) fredag 9. oktober Comolungma (for aller, aller første gang) lørdag 10. oktober søndag 11. oktober Mamma'n til Andreas
Moni:)m/spire:) Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober -Moni:) onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) fredag 9. oktober Comolungma (for aller, aller første gang) lørdag 10. oktober søndag 11. oktober Mamma'n til Andreas
Venter på bitteliten Skrevet 15. september 2009 #5 Skrevet 15. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober -Moni:) onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) Gutt,jente og en i vente? fredag 9. oktober Comolungma (for aller, aller første gang) lørdag 10. oktober søndag 11. oktober Mamma'n til Andreas
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 15. september 2009 #6 Skrevet 15. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ - - - ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? - - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ - - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: - -
FruFrydmedtotette Skrevet 15. september 2009 #7 Skrevet 15. september 2009 mandag 5. oktober tirsdag 6. oktober -Moni:) onsdag 7. oktober torsdag 8. oktober 1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) Gutt,jente og en i vente? Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) fredag 9. oktober Comolungma (for aller, aller første gang) lørdag 10. oktober søndag 11. oktober Mamma'n til Andreas Gutt, jente og en i vente?
FruFrydmedtotette Skrevet 15. september 2009 #8 Skrevet 15. september 2009 Hey Jenter! vet ikke om noen av dere har noe erfaring med EL tester? bestilte en haug tester på nettet igår,å HÅPER så inderlig at det skal klaffe denne måneden. Er inne i PP 4 nå,vett at det ikke er så lenge vi har prøvd. Men blir så utålmodig. Så denne månden står det mye sengekos og hygge på menyen!! Ble ganske så skuffa når tr kom på torsdag. Men men,om ikke det klaffer denne måneden blir det aakkupunktur på meg neste. Noen som har prøvd det? Lykke til,happy thaugths:) Klem Frk Frø
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 15. september 2009 #9 Skrevet 15. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ - - - ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ - - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: - - Måtte lage en ny fullstendig IKM liste! Vi må jo få med ALT!
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 15. september 2009 #10 Skrevet 15. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ - - - ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: - -
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 18. september 2009 #11 Skrevet 18. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 - - ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid: - -
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 22. september 2009 #12 Skrevet 22. september 2009 Dytter! Laaangt nede på side 4 her
memather Skrevet 23. september 2009 #14 Skrevet 23. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
nina-ballerina Skrevet 24. september 2009 #15 Skrevet 24. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 - - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Blomsterpiken og tullene Skrevet 29. september 2009 #17 Skrevet 29. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Hagla Skrevet 30. september 2009 #19 Skrevet 30. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) - Hagla (spotter allerede, så kan nok glemme denne pp..) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ - - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - -
M@msen Skrevet 30. september 2009 #20 Skrevet 30. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) - - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Cat&Gullungene Skrevet 30. september 2009 #21 Skrevet 30. september 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) - - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
hel1a og aprilsnuppa Skrevet 1. oktober 2009 #22 Skrevet 1. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
N_79 Skrevet 1. oktober 2009 #23 Skrevet 1. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) - - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Igjenallerede!! Skrevet 1. oktober 2009 #24 Skrevet 1. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje? - - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
☥ Liv ☥ med to blå Skrevet 1. oktober 2009 #25 Skrevet 1. oktober 2009 ♥Mandag 5. oktober♥ -<3Håp<3 -meMather (vil så gjerne!! - nina-ballerina (aner ikke når IKM er, men er nesten 8 uker etter SA og dersom det ikke har skjedd noe innen denne datoen tester jeg! HÅPER!!) -N_79 (håpe håpe) ♥Tirsdag 6. oktober♥ -Moni:) -cat og mini - - ♥Onsdag 7. oktober♥ -mamma til 2 gutter(plz.... - - ♥Torsdag 8. oktober♥ -1gangsmamma43 (...værsåsnill å utebli TR) -Gutt,jente og en i vente? -Frk Frø (krysser fingra for alle mann!!!) - ♥Fredag 9. oktober♥ -Comolungma (for aller, aller første gang) -Ella -kanskje? -Har et gull <3 drømmer om to - ♥Lørdag 10. oktober♥ -nanna 32 -Blomsterpiken 80:) - - ♥Søndag 11. oktober♥ -Mamma'n til Andreas -Perle79 -8 pp (krysser fingrene) -Hel1a - for første gang(scary)! - ♥♥♥JEG ER GRAVID♥♥♥ - - - Ikke gravid:
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå