Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Det har vært litt stille fra meg, men har hatt nok med å ta sprøyter og prøve å tenke på andre ting. Er i Kbh nå, og fikk i dag satt inn ett flott egg hos CFC. Det hadde delt seg i fire fine deler, så nå ruger jeg på det og krysser fingrene. Dette er mitt første IVF-forsøk og første besøk hos CFC. Synes alt har gått veldig greit, og ble godt ivaretatt der.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott:-) Tenkte på deg tidligere i dag, lenge siden vi har hørt noe fra deg.

Jeg har akkurat vært på legesenteret og fått satt eggløsningssprøyta. Drar til Køben i morgen. Kommer ned dit utpå kvelden, og har time på Stork kl 10 mandag morgen. Er blitt veldig forkjøla, men håper det ikke har noe å si.

Får vel svaret omtrent samtidig. Blir noen nervepirrende dager, men skal i en del bursdager/ fester o.l, så jeg håper det går fort! (Så da må man igjen finne på unnskyldninger for at man ikke kan drikke)

Vi får krysse fingre og bein begge to:-)

Skrevet

Takk! Lykke til på Stork Håpefull 38:-) Jeg tror ikke det gjør noe at du er forkjølet -men spør på Stork, det er helt sikkert en vanlig problemstilling.

Jeg har tatt det veldig med ro i det siste, har funnet ut at det er det som fungerer best for meg. Vi kommer til å ha IKM omtrent samtidig,og går en spennende tid i møte!

Skrevet

Så flott Sofia 40! Krysser fingrene for deg.

Kunne du velge mellom ett eller to egg?

Og masse lykke til til deg også Håpefull! Blir spennende å følge dere de neste 14 dagene : )

Skrevet

Hei sofia 40 og håpefull38

Jeg ønsker dere lykke til :-) Håper dere begge står der med positiv test ganske snart :-)

Skrevet

Så spennende!Håper inderlig du lykker hele veien!

Jeg fikk mens idag, og skal til scannin g imorge, og håper på oppstart med Gonal-F i mitt første IVF forsøk.

Kan du fortelle meg hvilket hotell du bodde på?

Hvilken syklusdag var uttak på?

Skrevet

Håper du får full klaff Sofia!! : )

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Takk skal dere ha:)

Jeg fikk ut 6 egg, men det var bare ett som ble befruktet. Det hadde delt seg i fire, og var veldig flott, sa de. Ble først litt skuffet, men er nå bare veldig fornøyd med at ett egg ble befruktet og nå er satt inn.

Jeg bodde på Hotel Mayfair, og var veldig fornøyd med det. Like ved Hovedbanegården. Fant hotellet på nettet. Intimt og koselig hotell.

Jeg hadde uttak på syklusdag 14, men dette varierer nok. De sier gjennomsnittlig på dag 15 i syklus- Lykke til da:-)

Skrevet

Krysser fingrene for at det flotte egget ditt klamrer seg fast, Sofia40.

Jeg skal i gang så snart mensen dukker opp. Blir nok oppstart med sprøyter i slutten av neste uke. Både gleder og gruer meg på samme tid:)

Skrevet

Lykke til Sofia! Ønsker deg en rolig og fin rugetid :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...