Gå til innhold

Hvorfor begynner jeg ikke å blø,(ang MA)

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

eller i det minste få vondt??

Har mest sannsynlig en MA, var på tidlig UL å der så de forstørret livmor men ingen innhold.

Men jeg blør ikke, har ikke blødd, har ikke vondt å alle tegn er her fortsatt. Men jeg har fått beskjed om at det har skjedd, hvorfor reagerer ikke kroppen som den skal da?

Må jeg inn til utskarping om det ikke skjer noe snart?

Fortsetter under...

Fikk du ikke tabletter eller utskrapning? Ved MA støter ikke kroppen ut fosteret (slik som ved SA) pga at den tror at du fortsatt er gravid. Det kan ta flere uker før kroppen ordner opp selv, så de fleste får Cytotec (som er abortfremkallende stikkpiller) eller utskrapning.. Da vil du begynne å blø ganske raskt.

Snakk med legen din hva han/hun anbefaler..

Er du sikker på at du ikke bare er kortere på vei? Ta enda en innvendig ul, for å være sikker.

Jeg har hatt 4 sa, da har alt kommet ut av seg selv, men i januar 09 hadde vi Ma. Da gikk jeg å ventet i tre uker på at kroppen skulle ordne opp, jeg var i veldig dårlig form. så etter tre uker fikk jeg utskrapning. Nå denne gangen ble jeg spurt om jeg ville vente noen dager eller om jeg ville rett inn. Jeg vil anbefale deg å ta utskrapning. Men det er best om kroppen kan ordne opp selv, men psykisk er det bedre å bli ferdig med en gang.

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...