randomknappen Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg er i all fall hormonell! Og da mener jeg ikke gladhormonell. Jeg er masse sint og irritert. Og redd og har vondter og... Av og til er bare alt galt! Derfor tenkte jeg at det hadde vært fint å ha en tråd der vi kan skrive om alt det som gjør oss glad, alt vi har fått til, det vi gleder oss til osv. Så kan vi kanskje klare å fokusere på det positive, i all fall en liten stund.
gmfosse Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Hormonene suser rundt her også!! Men det er jo mange ting å glede seg over: Jeg har en fantastisk samboer som er utrolig forståelsesfull. Han gjør så mye for meg for tiden (jeg får nesten litt dårlig samvittighet for alt han gjør...) Jeg går snart over til 2. trimester, og kvalmen har begynt å gi seg. Jeg kan fortsatt ikke spise meg mett, men jeg går iallefall ikke rundt og er konstant uggen Vi har vært på ultralyd og sett at det var en utrolig aktiv liten en i magen. Det var godt å se! Selv om hormonene raser, og man er mye sint, sur og lei, så er det myyye å glede seg over!
Bumblebeee Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Jeg er så takknemlig for at jeg er gravid. Kjenner flere, til og med i nærmeste familie, som har prøvd i mange mange år, uten klaff. Å få et barn er ingen selvfølge. Og jeg skal til og med få nr 2. Andre ting jeg er veldig glad for: - en god mann - en deilig varm seng (er meeeget trøtt, så denne kommer høyt på lista) hehe - ingen kvalme - deilig med regn og blåst om høsten, sitte inne med te, pledd og stearinlys - gode venner Og mye mye mer hvis jeg først begynner å tenke i de baner
Torjus og Lones mamma Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 Jeg roper Hurra for at jeg endelig slipper å være sjalu på alle de med fiin gravid-mage, eller ett stort barn og en i barnevogn. Sånn har jeg nemlig gått i ett år nå, og det er ingen god følelse. Men typisk når man plages med å få det til... Nå smiler jeg når jeg ser "de samme", for nå vet jeg at sånn får jeg det også. Hurra! Og nå gleder jeg meg veldig til å fortelle det til alle, men venter nok til det har gått 12 uker. Dagen etter tolv uker har jeg bursdag, og det må være en perfekt dag å si det. (Besteforeldre og noen på jobb vet det, men ingen andre.) Vi er heldige!
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 13. september 2009 #5 Skrevet 13. september 2009 hormoner ja..haha..er jo så sinna om dagen vettu=) Har verdens vakreste sønn på 2 år=) For at jeg har verdens vakreste nurk i magen=) For at jeg ikke er så veldig kvalm og bare har vondt i bekken=) snilleste mannen som er kjempe god mot meg, masse god mat økonomisk sikkerhet=) lista kunne fint blitt lenger, men guttungen på to vil ha en is=) hehe
randomknappen Skrevet 13. september 2009 Forfatter #6 Skrevet 13. september 2009 Hurra! Jeg klarer å spise frokost! Matlysta er på vei tilbake, kvalmen er borte og jeg tror faktisk jeg begynner å få tilbake energien! I går var jeg så sint at jeg holdt på å kaste alt i veggen, til og med veggen. Håper jeg klarer å holde motet oppe i dag, selv om jeg skal pakke, som er noe av det værste jeg vet..
randomknappen Skrevet 14. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 14. september 2009 Hurra, den kommende barnefar ringte i sted og vi klarte og snakke sammen på en fin måte. Jeg tror dette kommer til å gå helt bra! Og hurra, jeg kan se at det er noe inni magen min nå som ikke bare er luft. Snart.. Snart kan andre se det også. Gleder meg sånn!
Gjest Skrevet 14. september 2009 #8 Skrevet 14. september 2009 Hurra! Jeg hadde mitt første besøk på storken i danmark 19. August, og jammen blei det full treff på første forsøk!! Alt ser ut til å gå bra, og jeg er glad for alle symptomer som viser at jeg fortsatt er gravid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå