Gå til innhold

7Uker idag.. :D Hvor langt på vei er dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg i mors uke 7, og barnets uke 5..

Hvor langt er dere? Og hvordan er formen? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er 10+2. Formen er egentlig grei nok, så lenge jeg holder meg i ro.

Det er bare hormonene som plager meg. Det skal ikke mye til før jeg blir forbanna eller kjempetrist. Og det er liksom bare de negative følelsene som er så sterke..

Hvordan er det med deg da?

Skrevet

Har ikke merket så masse til hormonene, men er slått ut av kvalme.. men er vel sånn det skal være.. :) Hehe..

Skrevet

7 uker=) formen er vel helt grei, men jeg har vondt i bekkenet, svimmel men ikke den altfor store kvalmen ennå. Men merker jeg blir veldig fort sint. litt kvalm på kvelden kanskje.....

Skrevet

5+2. Merker ingen verdens ting, men det er vel kanskje litt tidlig? Håper at jeg skal få et svangerskap med minst mulig symptomer (de aller fleste symptomer er jo av det plagsomme slaget), men det er klart; hadde jo vært greit å føle at noe var annerledes! :)

Skrevet

7+2 i dag. Formen er egentlig fin, kan ikke sette fingeren på noe spesielt, men likevel føler jeg meg ikke topp. Stuuuptrøtt så og si hele tiden. Er ikke kvalm, men uggen, særlig når det blir mye lukter.

Men jeg er bare glad og takknemlig for den lille i magen :)

Skrevet

6 uker i dag. Litt svimmel av og til og ømme pupper. Litt uggen, men ikke kvalm. Å så går alt så mye senere... Føler alt på jobben tar lengre tid, jobber en del fysisk.

Skrevet

10+1 idag,hormonell til tusen....kvalmen kommer og går,kan gå 3-4 dager uten og jeg tror den endelig har gitt seg,men nei da,den kommer tilbake for fullt!=0))

Smaker og lukter er helt på trynet...hehe

Ellers begynner gleden å komme,snart over den magiske grensa;-))

Skrevet

uke 7. Er ganske mykje kvalm og trøtt heile tida, og blir veldig fort sint og griner av rare ting. ;) Ellers har eg merka at bekkenet har begynt å protestere allerede!

Skrevet

Hei

5 uker i morgen.

Tok test i går men visste det allerede på mandag da mensen uteble, kjenner det også i livmora at noe er på gang ;) Ellers er formen fin, litt trøtt, men det er jo egentlig vanlig....hehe;)

Skrevet

9 uker og barnet er 7.. I følge BIM er jeg 10 og barnet 8, men jeg satser på den første.

Skrevet

Hei:) Jeg er 11+6 idag! 12 uker i morra! hehe. Skal til legen i uke 13 så klarer ikke heeelt å slappe av før jeg har fått høre hjertelyden da. Formen er ganske bra.. litt kvalm på kvelden kanskje, ellers bare sliten og trøtt.

Skrevet

Ømme pupper og kjempetrøtt. Ellers ganske bra:)

Skrevet

På bim sin tellemåte er jeg i uke 8, og barnets uke 6, noe jeg vet ikke stemmer.. men på babyverden er jeg i uke 7, (og 5) noe som jeg vet stemmer.. Samme dato på begge, så vet ikke helt hvordan de teller.. :P

Skrevet

Hei

Jeg er 9+1 i dag. Formen er så som så, jeg er stuptrøtt konstant, svimmel, kvalmen, har skikkelig vonde bryst, og i tillegg klager bekkenet igjen... hadde det bare vært bekkenet, sånn som i de forrige svangerskapene mine, så skulle jeg ikke klagt, men jeg føler meg rett og slett uggen konstant om dagen. Jeg har et lite håp om det avtar litt ettersom ukene går...

Skrevet

7 uker i dag her og.

Kjenner ingenting. BITTE litt øm i puppene. Nesten ingenting. Mer trøtt men ikke uoverkommelig...

Ift hvordan man teller uker.:-)

På BIM teller du den uken du er i alså 7 -barnets 5.

Hos legen vil de telle fullgåtte uker alså 6 + antall dager (opptil 6 dager - så skifter du til ny uke.)

Skrevet

er 5+2 uker på vei i dag. har ingen plager bare litt hormonell:P ska ikkje så mye te før eg blir lei sint og irritert eller lei meg... stakkars samboer som må holde ut me meg...

Skrevet

Er vel 5+3 nå. Formen er bra, men blir veldig kvalm hvis det går mer enn 2-3 timer mellom måltider.. Regner med kvalmen kommer for fullt om et par uker, hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...