Gå til innhold

redd for å miste igjen....

Siss*40

Anbefalte innlegg

Er så fortvilet, oppdaget en liten blødning i går kveld, mørkt brunt blod. Er i uke 15. Lite blod på natten og i formiddag, men litt mer igjen nå i ettermiddag. Livredd det er tegn på abort. Ringt gyn poliklinikk, som sier at jeg kan få komme hvis jeg får store blødninger og smerter. Nå er jeg bare kvalm, litt uggen i kroppen, men tror nok det er mye psykisk...

Håper-håper-håper det går bra denne gangen. Var på UL i uke 12, da var alt bra , med begge fostrene:-)

Noen som har opplevd liten blødning og at det har gått bra?

Fortsetter under...

jeg håper inderlig det går bra med deg! har hørt om mange med små brunaktige blødninger mellom uke 12 og uke 17 som det har gått helt fint med! hold oss oppdatert da, siss*40, og du, ta deg en tur til gyn om du er urolig, Ikke noe å utsette det, mye bedre å få beroliget seg. jeg krysser alt jeg har for deg!

Ikke lett å få komme til noe sted... men har fått time til UL i morgen. Var til fastlegen, trengte sykmelding pga influensasymptom, og stor angst....orket ikke gå på jobb....

Legen prøvde å berolige med at det ofte gikk bra selv om det var små blødninger, men fant en doppler(?) tror jeg han kalte det. Han advarte på forhånd at han ikke kunne love at han ville finne hjertelyd, men kunne jo gjøre et forsøk. Og etter litt leting var det helt tydelig en hjertelyd som ikke var min! Så en er iallfall i live, men det var fryktelig vanskelig å finne de ulike når han ikke kunne se hvor de var sa han, men jeg er iallfall litt roligere... En lever iallfall!! Og blødningene er stoppet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...