Turbojenta og lillesøster Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg er invitert på en fest med noen av jentene jeg ikke har sett på lenge idag. Hadde egentlig bestemt meg for å gå men så begynte tvilen å snike seg litt innover. Har veldig lyst, da det er folk jeg trives sammen med og har det mye gøy med, men tenker mye på at vi jo faktisk prøver å få barn også. Om det skulle ha klaffet denne pp så har det klaffet denne uken, skal ikke ha IKM før i uke 39. Hva tenker dere? Føler det er litt sykt å tenke på når jeg ikke engang har noen som helst peiling på om det i det heletatt har blitt noen spire. Huff, merker jeg føler meg litt kjip og hysterisk her..
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Gå på fest, kos deg. Man kan ikke slutte å leve selv om man er prøver...
Turbojenta og lillesøster Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 Takk, det var akkurat noe sånt jeg trengte å høre! Blir litt tullete av å sitte med sine egne tanker!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå