2xrosa<3 blå i magen<3 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Jeg frykter vel at jeg kommer til å forsvinne ut av 1 tri like fort som jeg kom inn,men bare lurer på om noen har opplevd brunaktig utflod og småblødninger uten at det har vært begynnelsen på en abort? er i uke 5,og har hatt brunaktig utflod hver dag i 3 dager nå. har kommet og gått,og når jeg ringte legen fikk jeg beskjed om å bare vente å se hva som skjedde. Så er vel forbredt på det verste,men hadde hvert greit å hørt om noen andre hadde erfaringer.
Septemberdreng Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Jeg fikk brunrødt utflod rett etter IKM når jeg gikk gravid med min datter nr 2. Trodde at nå kommer mensen og jeg er ikke gravid, men så forsvant det igjen i løpet av et døgn. Og alt gikk strålende i resten av svangerskapet. Ikke uvanlig å blø litt rett etter IKM.
surfepia Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Hei hei, dersom blødningene ikke tar seg opp så er det sikkert ikke noe å bekymre seg for. Men jeg ville uansett kontaktet legen for å få tatt hcg prøver med 2 dagers mellomrom, bare for å sjekke at alt er som det skal. Så slipper du engste deg for lenge. Jeg hadde småspett av blod i utfloden i går morges og håpet jo at det bare var det, er selv 5 +3. Ringte legen og fikk tatt hcg prøve i går, ska tilbake mandag og få tatt en ny. Men i går ettermiddag begynte jeg blø mer og har hatt endel blødninger idag også, så regner med dette er en SA. Men får uansett vite sikkert etter hcg prøvene, får svar senest onsdag. Så jeg anbefaler deg å gjøre det. Krysser fingrene for at du går gjennom helgen uten større blødninger!!!! Lykke til!!
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 13. september 2009 #4 Skrevet 13. september 2009 heihei jeg er også gravid rundt 4-5 uker på vei, fant d først ut nå når jeg bynte å blø eller brunt utflod og det hadde jeg i 5 dager med mensmurringer i tillegg, legen rådet meg til å ligge å ta det med ro, nå i dag er jeg sluttet å blød å ingen smerter, mn kan jo være at d kommer tilbake. i uke 5 bynnte jeg og blø sist svangerskap også, det er den tiden morkaken dannes, så jeg lurer på om det er i forbinnelse me den til meg. skal få hennvisning til gynikolog etter helgen så jeg får sjekket det opp. kan jo være at dette slutter like fort som det bynte, mn sist gang gikk det bra og det er likens nå, med smerter, blødning og brun utflod. mn håper på det beste. ville bare dele min erfaring med deg og ønske deg lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå