Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Stor trøsteklem til deg shantaram...krysser fingre for at det går neste gang.

vbn246: Håper kvalmen gir seg snart. Selv slapp jeg unna den verste kvalmen heldigvis.

Sunshinebaby: tvi, tvi, blir spennende om du har spirer på gang nå !!

Jeg er også enig i at vi kanskje ser ann det å møtes. Jeg sliter ganske mye for tiden, er helt nedkjørt og søvnmangelen er bare aldeles utmattende. Det er nesten så en forandrer personlighet. Det er knalltøft akkurat nå.

Jeg vet jeg er veldig veldig heldig som har fått to friske barn som jeg ønsket meg, men man aner ikke hvor tøft det er før en er oppe i det. Det blir jo bedre...men nå klarer jeg ikke planlegge mer en en dag og en time om gangen.

Kanskje et møte etter jul en gang ???

Ønsker dere alle lykke til !

Fortsetter under...

Da satser vi på et treff etter jul! Akkurat nå føler jeg meg ikke det minste gravid engang - skikkelig kjip følelse....men - testdagen er ikke før om 5 dager, så jeg lever da i håpet... :)

Lykke til videre til dere alle. Og Gitte - puhhh - du får meg til å få hjertebank med tanke på hva jeg kanskje har i vente... :) Bare tanken på å få en tvillingvogn opp trappa her jeg bor kan jo ta fra meg nattesøvnen. Men - når det er sagt - jeg vet hva jeg risikerer og blir kjempeglad for alt som måtte komme. Glad - men sliten :)

Sunshinebaby- jeg krysser fingrene for at minst ett egg henger fast.

Var å sjekket mine gullegg i går, de er nå to cm lange..har litt lite symptomer syns jeg..men de er der, og ser ut til å trives he,he

Gitte- jeg tror jeg skal takke gudene for at jeg ikke aner hva jeg har i vente..blir nok tøft ja, men har heldigvis familie i nærheten som har støttet meg fra dag en=)

Enig at et treff etter jul vil være greit. Da håper jeg at vi er flere her som har gullegg.

Hei Marie! Velkommen til "oss" :)

Så kjekt at det gikk bra på første forsøk - gratulerer!!!

Idag tok jeg en test og fikk en svak strek - tok en til - og den var også positiv!!! Hurra :) Men - jeg er bare på rugedag 10 så det er lenge til freddan ennå. Krysser fingrene for at dette ikke bare ender som en kjemisk graviditet...!!!

Håper å se dere alle sammen etter jul :) :) :)

Å det ble jeg utrolig glad for å høre Sunshinebaby!! Jeg hadde også svak strek rugedag 10. Jeg hadde også svak strek testdagen- og du vet jo hvordan det gikk=)

Marie - utrolig heldig at du klaffet på første forsøk, det er litt penger og energi spart der ja.

Jeg har startet morgenen med å ha hodet i do...fantastisk, det at jeg skal jobbe til kl 22 i dag gjør ikke saken bedre he,he

Annonse

Hehe...Stakkars deg som står med hodet i do, vbn246....! Men - håper nesten jeg kan forberede meg på det samme :) :) :) Jeg ønsker virkelig at jeg blir like heldig som deg! Fredag kan liksom ikke komme fort nok nå!!!

Du får ha en så fin dag som du kan. Synes synd på deg som må jobbe så lenge.... :-S

Joda - jeg er gravid!!!!!!!!!!!! :) :) :)

Hcg-nivået mitt var 138 på fredag - noe som visstnok var kjempebra :) Kvalm og uggen er jeg......har ikke kastet opp enda - men har en enorm økning i spyttmengde...grouse :-S

Så har jeg blitt 50% sykemeldt siden jeg går inn under gruppen habituell abort. Håper det vil redusere stressmengden slik at jeg kan slappe godt av og at det for en gangs skyld kan ende godt. Kjenner jeg er mye mer avslappet enn jeg på forhånd fryktet jeg ville være....men har noen milepæler igjen til jeg kan slappe helt av.

Grunnen til at jeg har vært så fraværende på nettet er rett og slett at det trådløse nettverket mitt brøt sammen på fredag...og at jeg ikke var kompetent nok til å skjønne at jeg kunne koble meg på med en ledning. Egentlig føler jeg hodet mitt er helt fullstendig på tur om dagen... Men nå er jeg her :) :) :) Må vel snart over til 1. trimester også...men drøyer den litt...liker meg her jeg :)

Klem klem

Så kjekt det er flere av oss!!! The More the Merrier :) :) :)

Vi har snakket om å prøve å få til noe på andre siden av jul - håper virkelig du blir med oss da, mamma_i_08 :)

Jeg har forresten begynt å bli skikkelig kvalm...er bare 5+2 og har noen datoer jeg skal krysse før jeg kan glede meg skikkelig over dette lille som vokser inni meg...(pga tidligere SA) Men - allerede når denne dagen er forbi har jeg passert to av dem :) :) :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...