Gjest Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 hei, jeg har nå gått over ikm som det kalles, har bare testet negativ, men kroppen min har en del symptome(men ingenting er jo sikkre symptomer før gravidtet er påvist...vet jo det...) temperaturen har også steget og ligger over normalen. noen som vet om det er mulig å produsere hcg sent i ett svangerskap selv om en har produsert tidlig i de forrige? har to jenter som er fikk positiv test på begge to rundt 5 dager før ikm. sist måtte jeg teste pga jeg beg å kaste opp. har hatt ekstremt kvalme på begge to, tenkte tanken om at jeg kanske ikke tåler hcg hormonet så bra, er jo ikke kvalm ennå heller liksom:( eller de er jo bra då...egentlig... er blitt så følsom og gråter for alt..selv vitser,,,iiiik... skulle neste tro det er overgangsalderen..men er for tidlig for det ennå, er kjedelig å gå slik å være i ubalanse uten å vite helt hvorfor.... noen som har erfart noe lignende? eler er det slik at tester man tidlig to ganger, så gjør man det videre i de neste svangerskapene? bare lurer litt...veldig..:0/
pippi_78 Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Heisann, dytter litt for deg.. Vil tro at det er mulig å produsere hcg sent i et evt nytt svangerskap selv om du har testa positivt tidlig ved de forrige, men vet egentlig ikke.. Håper noen andre kan svare deg bedre ;-)
Indigo 08-10-13 Skrevet 14. september 2009 #4 Skrevet 14. september 2009 Her virker det som det er motsatt. Testet positivt 6 dager over IKM forrige svangerskap. Nå har jeg testet positivt 7 dager før IKM...
Gjest Skrevet 14. september 2009 #5 Skrevet 14. september 2009 Hei. Jeg har det akkurat som deg. Mange symtomer, men ingen positiv test.. har gått 6 dager over mensen nå, noe som er unormalt på meg... Vi begge får vell ha is i magen å prøve litt innimellom Tenkte å prøve på onsdagsmorgen igjen.. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå