Gå til innhold

Negativ test og skuffelsen er til å ta på!

Anbefalte innlegg

Testet i dag (dagen etter opprinnelig testdag.. tenkte jeg skulle teste tålmodigheten min litt ekstra) og da var den negativ.

Regner da med at løpet er kjørt, jeg burde jo testet positivt nå 15 dager etter innsett.

Ikke hatt blødning ennå, men mistet troen tidligere i uken når de ømme puppene forsvant på tirsdag. Har og har hatt litt mindre murringer hele veien og har det ennå, men det er vel Crinonen som leker med hodet mitt.

Mitt første icsi og forberedt på at det ikke var sikkert at det gikk vår vei. Men med et perfekt 4 delt egg som legen hadde stor tro på, så må jeg innrømme at håpet økte litt...

Har heldivis 4 egg på frys, selv om det ikke føles så stor trøst akkurat i dag. Er så sliten etter å ha forsøkt alene (uten prøverør) i 4 år, med skuffelsen mnd etter mnd...Tårene fosset i dag og det er ingen stoppekran å slå av virker det som.

Nå er jeg spent på å ringe klinikken på mandag, høre om når jeg kan komme i gang i gjen med første fryseforsøk. Må vel "opp på hesten" igjen som det så fint heter...

Syting og klaging og massevis av tårer fra meg i dag.

Godt det er en ny dag og nye muligheter i morgen......

Fortsetter under...

Hei to snart tre

Litt vanskelig å svare deg. Det er rart at du ikke får positiv test, og samtidig at tr uteblir. Det skjønner jeg ikke, men hvis vi går ut fra at du nå ikke er gravid vil jeg bare si at vi er mange, mange her som vet akkurat hvordan du har det.

Skuffelser er en del av dette gamet. Men som oss andre vil du helt sikkert se mer lyst på det om noen dager. Og da kommer kreftene og pågangsmotet tilbake. Bare vent og se. Og så må du huske at forsøk nr. 1 blir sett på som et prøveforsøk og at legen nå vet mer om hvordan kroppen din reagerer på medisinen og kan tilpasse dosering bedre.

Lykke til med neste runde

Stor trøsteklem fra meg.

Uff, to snart tre. Sånn som dette skulle det jo ikke ende. *klem*

Men du har vel et lite håp enda, siden du ikke har begynt å blø tenker jeg..

Kanskje du er av en av dem som produserer hcg seint..? Jeg prøver å finne litt håp for deg, men jeg vet hvor vanskelig det er nå..

Ta den tiden du behøver til både sinne og gråt, det er lov det nå..

Tenker masse på deg. Skulle det være noe, så er jeg bare en pm eller et rop unna.

Stor klem til deg

Huff og huff, det var kjempevondt og trist å høre!!

Bare la tårene fosse, du - vær lei deg, sint og skuffa. Det er lov! Jeg er sikker på du finner mot, overskudd og krefter til å fortsette, vi klarer så mye mer enn vi tror! Og som du selv sier, heldigvis er det en ny dag i morgen med nye muligheter.

Sender deg mange gode tanker og varme klemmer!

Hei jenter.

Takk for mange gode tanker og ord, det føles godt i en fortvilet situasjon.

Medisineringen har vært bra og resultert i gode egg. Tror selve prosessen var super, men synd at det ikke har resultert i en positiv test ennå. Får vel holde litt håp ennå i og med TR ikke har kommet, men føler meg ikke akkurat spesielt positiv til at dette skal snu. Crinone kan jo utsette TR litt for enkelte...

Er nå spent på å høre hva klinikken har å si på mandag, om hva de ønsker at jeg skal gjøre og hvordan prosessen videre blir.

Ellers så får jeg bruke helgen til å gråte, snufse og legge en slagplan for hvordan jeg skal kunne komme meg i gang med fryseforsøk så raskt som mulig:=).

Takk til dere alle, ønsker dere en god helg!

Hei to snart tre!

Trist å høre at det ikke gikk denne gangen! jeg gikk på Crinone i første runden, og det utsatte også min mensen :o(

Man skal være heldig om det klaffer på første forsøk- de fleste trenger et par runder! for min del gikk det på 3 insett + vi hadde ett avbrutt da eggene mine gikk til grunne før vi hadde uttak!

Du har 4 egg på frys- det STOR mulighet for at gullegget ligger i fryseboksen :o))

Det er lov å gråte- er helt for jævli med den negative testen - men det kommer noe godt av det til slutt for de aller fleste i dette gamet :o)

Ta vare på deg selv!

klem

Annonse

Tusen takk for gode og trøstende ord.

Helgen er virkelig ødelagt, orker ikke gjøre noe. Tenker bare på å få komme i kontakt med klinikken i morgen tidlig for å høre når jeg kan komme i gang igjen. Har jo ikke fått mensen, så de kan jo rekke å sende meg en resept på progrynova til oppstart første mensen dag (var det noen som sa at man starter da).

Uansett; håper de prioriterer en som trenger å komme i gang igjen raskt.

Hvor lenge ble mensen din utsatt forresten med Crinonen?

MASSE lykke til med graviditeten og den lille i magen. Håper formen din er fin og at du nyter svangerskapet til det fulle:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...