Skalhaentil:) Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Vi må ha ny bil da nummer to er på vei. Må ha plass til to bakovervente seter og søskenvogn... Noen tips? )
Gjest Månefuglen +2imagen Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 får tre tette og har golf88 modell. loool! hehe tenkte kanskje opel vectra eller renault megane:) eller ford mondeo
veldig fødeklar Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Vi har to fra før, og skal ha en til. Vi har en ford mondeo, den er det plass til tre barnestoler i, men det blir litt trangt. Vi skal kjøpe en ww sharan 6-seter neste uke. Mondeoen er en veldig kjekk bil med mye plass i bagasjerommet. Det finnes mange av den, så den er ikke så dyr, i tillegg er den ganske rimlig å forsikre. Drivstofforbruket er også ganske lavt, min bruker vel litt under 0.5 l på langkjøring
Lisa,Vegard&Tarjeis*mor Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Vi venter nr 3 og har peugot 307 sw. Vi har plass til 3 bilstoler, og med takboks har vi plass til å reise på ferie også Men, det er klart det ikke blir romslig!
to gutter og ei jente Skrevet 12. september 2009 #5 Skrevet 12. september 2009 Golf 99model........ lol
tiny_me Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 blir 3 barnet her i hus og vi kjører rundt i en gammel opel astra. blir litt trangt, men går
trønderbærta :) Skrevet 13. september 2009 #7 Skrevet 13. september 2009 vi har FORD GALAXY 7-seter,men de to bakerste setene kan legges ned heeeeeeeeelt flat og da blir det et stort å romsli bagasjerom med god plass til søskenvogn:) er ikke noe problem med tre barneseter i baksete og det er en bil med god kjørecomfor. s-max er nesten samme bilen men med mindre bagasjerom. elsker bilen min siden den er så romslig og pratisk. fordelen med at setene i bilen er fast er at du alltid har alle setene med deg og de er ikke iveien når du ikke bruker de siden de ligger flat i bagasjerommet. velger dere en bil der setene må tas ut om du skal ha bedre bagasjerom, vil de garantert stå hjemme i garagen den dagen du har bruk for ekstra sete for at barna skal ha med seg venner hjem eller det er en som plutselig skkal sitte på med deg hjem fra jobb o.l. dette er mitt syn ang.biler da:)
Trolleliten Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Vi har chrysler, grand voyager. 7 seter, med god plass bak. Kan sette vognen inn uten å slå den ned. Kan også evt slå ned benken bak for ekstra plass. Greit med 7 seter da vi ofte har med oss flere enn bare oss i familien =)
Mammas lille venn heter Liam Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Vi har også chrysler, grand voyager 7 seter. God plass og godt komfor.
twoboys & a girl Skrevet 13. september 2009 #10 Skrevet 13. september 2009 Har volvo V70, god plass til vogn, men vi har noen av de største barnesetene i bilen så blir vanskelig å få inn ett til. Vurderer å kjøpe en større bil.
mamma til tre nydelige jenter Skrevet 13. september 2009 #11 Skrevet 13. september 2009 toyota avensis 99 mod men skal oppdatere til 04-05 mod snart. godt fornøyd med toyota har vel ikke hatt mer en 5000-6000 i utgifter på deler de 6årene vi har hatt den så er en drift sikker bil starter også når kulda står på som værst her hadde -25 i vinter å starta som vanlig... var værre med golfen vi hadde før den måtte trilles i gang når det var mer enn 15 minus hehe avensis er også en av de få stasjonsvognene som en har plass til 3 barneseter... så om jeg skulle kjøpe ny ville valget stått mellom volvo v70, mondeo eller avensis. 3 biler med plass til 3 barneseter uten problemer:)
pagoda m/ny spire Skrevet 13. september 2009 #12 Skrevet 13. september 2009 vw touran 05 mod. kjempe fornøyd med bilen. får nå nr 3 og vil ha behov for søskenvogn og si ei jg kjenner har lik bil og vogn så vet jeg d ik blir noe prob.
pagoda m/ny spire Skrevet 13. september 2009 #13 Skrevet 13. september 2009 ja...glemte å legge til: har og prøvd med tre seter bak...ingen prob... eneste jeg angrer på når jeg kjøpte bilen er at jeg har ikke 7 seter...hadde vært greit med tre barn å hatt ekstra seter...men liten vits nå når dem er så små si jeg har med vogn...men
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå