Stolt alenemor til tre små Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 I går hadde jeg en liten blødning, hvis det i det hele tatt kan kalles det, for det kom ikke rødt blod, bare noe som var veldig godt utblandet med utflod og som kun kom da jeg tørkes meg (kom ingenting i do).. Og utover dagen i går trodde jeg at tr kom flere ganger, men det var bare mye utflod (hvit), men da jeg tørket meg fikk jeg litt som var rosa/oransje aktig, sikkert utblandet blod.. Så stod jeg opp i dag, gikk rett på do og stålsatte meg til å se masse klart blod, men neida, ingenting i do, bare litt veldig utblandet på papiret.. Hva kan dette være? Har ikm søndag (13), og har aldri hatt slik "spotting" før uten at jeg har mistet.. For sist jeg mistet begynte det slik en ettermiddag, også på morgenen dagen etter så kom det masse friskt blod.. Hvis jeg får mensen så er det helt greit, da må jeg bare vente litt til.. ;-) Mer tørrtrening.. :-)
Stolt alenemor til tre små Skrevet 12. september 2009 Forfatter #2 Skrevet 12. september 2009 Ingen som vet?
Carina har to små gull Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Det kan jo være at det er festeblødning, men jeg pleier bestandig å ha det slik når TR er på vei. Spotter lys rosa 2 dager før IKM før TR setters inn for fullt. Og der kommer kun når jeg tørker meg. Spurte legen min sist jeg var der om dette har noe å si, men han sa at dette er veldig vanlig. Men krysser fingrene for at det ikke er TR som er på tur til deg
Stolt alenemor til tre små Skrevet 12. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2009 Det som er så rart er at det har aldri skjedd meg før en vanlig tr før, jeg har alltid begynt å blø i det jeg står opp om morra, og har ikke hatt slike "forvarsler" før.. Hmm.. Kroppen er en rar greie..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå