Gå til innhold

Ryggsmerter allerede!

spire nr fire :-)

Anbefalte innlegg

Hei jenter! Jeg er i dag 6 +5 uker på vei og har allerede sterke,konstante smerter i korsryggen. Merket dette allerede før jeg testet positivt.Har ikke hatt problemer med ryggen på leenge. Har et veldig tungt yrke med mange tunge løft og begynner å se mørkt på det her! Må jo ha med graviditeten å gjøre.. Er det flere her inne som har merket det samme like tidlig?

Fortsetter under...

Heia :)

Jeg kan ikke si jeg har det slik nå, men kan fortelle at jeg i mitt svangerskap (sønn på 19mnd) ble sykmeldt for smerter i hofter, halebein i uke 10. jeg jobbet da som vaskehjep... var sykmeldt i 6 uker for så å jobbe som lærer til jeg hadde 4 mnd igjen. hadde da utviklet symptomgivende bekkenløsning som jeg kjenner fremdeles i dag.. (alle har bekkenløsning,men ikke alle merker det) Poenget mitt er altså: stopp i tide!! d har ganske sikkert med hormonene i kroppen som starter prosessen av å åpne bekkenet ALT for tidlig!!! Ikke alle leger som tar dette på alvor.- fordi du ikke er stor enda..

LYkke til med svangerskapet, og ta det med ro!!

heija. jeg er 17 uker på vei nå å har vært sykemeldt fra starten av.. pga ryggen.. har hatt dager der det er så vondt at jeg nesten ikke kan gå.. prøvde å gå tilbake å jobbe 50% men der gikk ikke, så nå har jeg vært 100% sykemeldt. ska prøve på nytt å jobbe litt, høre med lege om jeg kan få 60 eller 70 % sykemelding å bare prøve å jobbe litt noen dager,så får vi se om det går. men anbefaler deg å gå til legen å fortelle nøyakti hvordan du har det å at du trenger hjelp! det er jobben deres å finne ut hva som kan hjelpe deg å du kan jo si at du kan prøve å jobbe litt mindre? da får man litt hvile tid oxo. kansje det funker?! men gå å prat me dm. de kan ikke bare avskrive deg!

lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...