Gå til innhold

Dette må være bekkenløsning eller.. ??

Anbefalte innlegg

Eg har noen forferdelige smerter helt nederst i korsryggen, nesten halebeinet og helt nede foran... klarer ikke sitte og det er forferdelig vondt å stå.. Var på jobb igår i 3 t og eg kunne ikke gå eller ligge etterpå.. fikk ikke sove inatt for det gjorde så vondt.. ka gjør man?? eg e 22 uker så det er jo tidlig!! Har et barn fra før av då hadde ikke ondt, så eg vet liksom ikke ka bekkenløsning egentlig er.. E smertene der eg beskriver?? Det skikkelig trykker ofg verker der i ryggen og i helt nede foran, og så skyter det opp i høyre lysk...

Fortsetter under...

Er samme problemet jeg har, så er nok bekkenløsning, jeg hadde heller ikke prob med det 1.gang, men jeg er bare 7 uker på vei. Så trukke det er for tidlig. Men jeg tror hvis det ikke er for lenge mellom 2 svangerskap så har ikke bekkenet grodd ordentlig sånn det skal være ennå, så da blir det værre 2.gang....men er bare noe jeg trur da.

ok det er litt under 3 år siden eg var gravid sist så det har kanskje noe med det å gjøre.. e heldigvis på aktiv sykemelding så eg holder meg litt hjemme eg:P Skal til fysio på onsdag så satser på at det hjelper litt:D

Takk for svar;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...