IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Hva er det som skjer...? Jeg har lagt på meg 10 kg alt jeg! Ingen av de syns noe særlig, så aner ikke hvor de har lagt seg... Jeg er 7 uker på vei i følge kalkulatoren, men jeg vet ikke helt sikkert om mensen var mensen for den var så liten. en skvett her og skvett der i et par dager...var liksom ikke sånn mens jeg var vant med, men så hadde jeg ikke hatt det på 1,5 år heller da. Gikk på ceracette minipilla. Puppene har blitt drit store og magen er ikke akkurat flat lenger heller. Jeg har fått rompe og hofter, noe jeg ALDRI har hatt i mine 24 år. Men når jeg tenker over det så la jeg på meg veeeeeldig mye med 1. mann i førsten også. Virker som kroppen hever vekta før kvalmetiden setter inn. Og det er jo bare noen uker igjen så skal jeg være der i følge sist gang. Og da går jeg ned flere 10talls kg....Sist gang gikk jeg opp fra 58 til 68kg før jeg var i 12 uke. for så å gå ned til 50 kg i 6 mnd! Nå veide jeg 70 kg ( blitt litt tyngre etter 1 mann se) , og veier nå litt under 80 kg! Håper ikke jeg får den kvalmen, men håper den vekta står litt stille fremover. Trenger ikke legge på meg mer i kg... De skal tross alt av igjen etterpå. Har bare et år på meg etter fødsel før jeg skal inn i en brudekjole.... Er det andre som har samme problemet eller?
1baby,og 1 spire Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 Sist hadde jeg lagt på meg ca 13 kg rundt uke 12-13 og la på meg ca27 kg til sammen, så langt ikke lagt på meg noe er nå 6+3 og ikke det suget etter mat heldigvis. Får nå håpe du slipper kvalmen da og at det ikke blir som sist for deg med det.
IZ<3Marcus<3Leonora<3 Skrevet 12. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. september 2009 la på meg 35 kg sist jeg.. de siste 3 mnd av svangerskapet hoppa de på meg...hehe....men virker som jeg får mere bekkenproblemer enn kvalmeproblemer. for jeg har veldig vondt i bekkenet om dagen. Og jeg eter mat hele tia!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå