♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. september 2009 #1 Skrevet 12. september 2009 Og blir man klok på resultatet? nei! huff tragisk og skikkelig testoman jeg gitt.... ikm 18 september, og testet to (!!) ganger i går, negativt.. og måtte selvfølgelig svi av en test idag tidlig også.. Det er bare det at .. jeg syns jeg ser en svaaaak strek?? sikkert jeg som innbilder meg ting! Det er en slik "vri-testen-i-riktig-lys-for-åkunne-se-noe" strek.. Men jeg syns den var der, la fra meg testen, gjorde noe annet en time og så på den igjen- innbilder meg nå at streken er liiitt sterkere?? mulig å teste pos så tidlig?? ååå hvorfor gjør vi slik???? :S Og symptomjakta ja- den er i gang: -kvalm (av alle ting, litt tidlig vel?) - murringer i bekkenet (hadde bekkenløsning med forrige) - plutselig varm, så kald igjen.. - trøtt egentlig flaut å innrømme at man tester så tidlig også.. .
Gjest frøken_førstegangsprøver Skrevet 12. september 2009 #2 Skrevet 12. september 2009 legg ut et bilde a? er litt vanskelig å si noe når man ikke har sett den selv!
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 har det samme problemet, har IKM den 16. eller 17. og testen i dag var den 3. jeg har tatt denne pp hehe... men jeg ser en svaaaak strek hvis jeg ser virkelig godt etter og det har vært slik med alle 3!!! men jeg kaller meg ikke gravid fordiom ... får heller vente å se selv om det er SÅÅÅ lenge til! jeg har utrolig vondt i korsryggen, og er litt hormonell . så har jeg hatt sterkere murringer enn før =) så får vente! lykke til til oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå