Drømme Stress ned-mamma Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Myten om flere eggløsninger i én syklus er visst ingen myte lengre.. http://www.dinside.no/346390/ingen-sikre-perioder Føle meg litt sjokka egentlig. Hehe.. og samtidig får eg opp håpet
*shehasmyheart* Skrevet 12. september 2009 #3 Skrevet 12. september 2009 Se der ja! Endelig bevist! Takk for informasjon:) Prøvde å si til aku-dama at jeg trodde jeg fikk el ganske tidlig denne mnd. Men neeei, det trodde hun ikke. Var nok noe annet:/ Men da tror jeg jammen det var el likevel jeg:) Ha en fin dag:)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. september 2009 Forfatter #4 Skrevet 12. september 2009 *dyyyytttt*
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Nyttig info:) Takk skal du ha......
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 12. september 2009 Forfatter #7 Skrevet 12. september 2009 Akkurat kor seriøs studien skal tas, e nå opp te hver enkelt da. Hehe.. Men! Eg e alltid med på "gode nyheter"
Dotten Skrevet 13. september 2009 #8 Skrevet 13. september 2009 Forundrer meg ikke. Jeg er sikker på at jeg har EL rett etter mens innimellom, men den gangen jeg testet hadde jeg EL på dag 15... (begynte å teste dag 11). Hmmm. Kanskje jeg også har to innimellom, men enda er jeg en såkalt "sliter"...!
Carina har to små gull Skrevet 13. september 2009 #9 Skrevet 13. september 2009 Jeg vet av ei som venter tvillinger og når hun var på UL viste det seg at det var ca en ukers mellomrom mellom spirene. Legen fastslo da at hun hadde hatt to eggløsninger. Så er vel godt mulig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå