Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Noen som vildele noen ville historier...;-)?
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Mange steder egentlig, men alt er relativt. Noe av det "sprøeste" er vel i Tallin da vi satt på en ute restaurant med fullt av folk rundt oss, jeg var truseløs og satt på fanget hans og"tredde" meg ned på P...... hans.. Det var kult og deiligt :-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Vet ikke om det er så sprøtt men.... På terrassen til typen for maange år siden. De bodde i rekkehus, og vi hadde venner på besøk som satt i kjelleren. Foreldrene hans var ikke hjemme. Vi skulle bare gå ut å ta en røyk, også klarte vi bare ikke styre oss. Så vi tok en kjapp en hvor jeg satt oppå han i stolen. Tror ingen så oss. hehe. Var vel en 17 år eller noe, så er jo en stund siden da.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 Vet ikke hva det sprøeste blir, har jo gjort det på billjardbord, bardisk, i en sofa i en åpen stue der det var fest, operataket. Ååå, nå kom jeg på det sprøeste; med en postmann bak i en postbil!
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #6 Skrevet 11. september 2009 Hmm..er egentlig ganske mange steder..Men det jeg husker best akkurat nå er da jeg og min kjæreeste gikk hjem fra byen en natt..det var midt på vinteren og vi hadde flørtet og hatt vorspiel hele veien.. Vi fant ut at vi skulle gå over en liten "ås/forhøyning" mellom to byggefelt. Midt oppå i måneskinnet(fullmåne faktisk) stoppet vi å så på utsikten, begynte å kline og det ene førte til det andre, og plutselig sto vi med buksa rundt anklene og han tok meg bakfra.. Tipper vi ble sett av flere, men de kunne nok ikke se hvem vi var, bare omrisset av to i måneskinnet:) EElsker å gjøre det på sprø steder ;-)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #7 Skrevet 11. september 2009 Det sprøeste er vel i kirken..til orgelmusikk
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #8 Skrevet 11. september 2009 I Spania, i vannet, på en OVERBEFOLKET strand :cD Ikke var vi fulle heller. Det var sjukt..
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #9 Skrevet 11. september 2009 åpen stue der det var fest var rett og slett bare ekkelt.. ute på fjellet vil jeg si da.... nydelig natur, vær og ikke et annet menneske å se. da følte man se fri og i ett med naturen
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #10 Skrevet 11. september 2009 På nattbussen fra oslo til telemark...
Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #11 Skrevet 11. september 2009 Var jo samme som hun anonym over meg gjorde det; at jeg satt truseløs oppå ham. Så ut som jeg bare satt der. Dessuten så kom det ingen inni stua mens vi holdt på, var faktisk litt skuffende, for vi hadde lyst til å se om noen ville merke hva som skjedde. Kom selvsagt ei gående inn 30 sek etter at vi var ferdige!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #12 Skrevet 12. september 2009 Mange plasser,eksen og jeg fikk det ofr oss at vi skulle gjøre det alle veier:) En gang var vi på et utested,og det gikk en benk langs veggen bortover.Vi begynte å rote litt,før vi tok den helt ut (bokstavelig talt:-)),så jeg satte meg oppå han og red han.Hadde venner og andre folk rundt oss på alle kanter,og det var så trangt at folk skubbet ani oss hele tiden.Vi ble ferska også av en venninne.. Vi har også gjort det på bussen,div toaletter,skogen++
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #13 Skrevet 12. september 2009 Ha ha, det må være på gamle Bislett Bad, inne i en av de skifte-båsene de hadde rett ved siden av bassenget..
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #14 Skrevet 12. september 2009 På en scooter og på et kjøkkenbord, når kompisene hans satt ute på verandaen-og verandadøra var åpen.... Ikke er jeg flink til å være stille heller!
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #15 Skrevet 12. september 2009 i skogen, på panseret til bilen, i bilen når det kjørte andre biler rundt oss, badeland, bryggen, osv
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #17 Skrevet 12. september 2009 På en grav på kirkegården. Det var om natten. I en skog hvor andre gikk tur, på dagen.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #18 Skrevet 12. september 2009 ute i på fjorden i båten til typen...han tok meg bakfra=) var Hytter på alle kanter, og var ganske pirrende å vite at noen kunne se oss... ellers: ute på terrassen i pøs regn, bak låven på hytta, i bilen, i sjøen på stranda, stuebordet... mange andre plasser.
Anonym bruker Skrevet 12. september 2009 #20 Skrevet 12. september 2009 Vi var unge, nyforelskede og kåte. Så en ettermiddag besøkte vi mormoren til kjæresten min (som nå er ektemannen min) og da vi gikk derfra, så førte det ene til det andre og vi endte opp med å ha sex, stående bakfra, oppetter ytterdøren til mormoren! Som ikke det var ille nok, så bor hun da i første etasje i en lavblokk. Heldigvis er døren litt skjermet fra ytterdøren, så ingen som gikk forbi kunne se oss. Men likevel... fatter ikke at vi gjorde det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå