Gå til innhold

Er SÅ fornøyd med vognene min!

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg var inne her å spurte litt for noen mnd siden.

Og følte at de fleste som da svarte, var mammaer som skulle kjøpe vogn, og ikke de som hadde hatt vognene en stund.

Jeg vil bare si at jeg er så fornøyd med Bebe Comfort vognen min.

Jeg fikk anbefalt den på det varmeste av en beskjent som hadde hatt 7 forskjellige vogner før. Men jeg var skaptisk siden det sto så lite om den på denne siden her.

Men det ble den, og det helt geniale med den er at baggen er en av to som er godkjent i bil, datteren min ligger "som støpt" inn i bilen. Baggen er også vugge, så når hun sovner borte, kikker vi henne bare på vognstellet, og triller til bilen, og "klikker" henne fast i baksetet.

Nå når hun har blitt noen mnd vil hun opp å se, da bruker jeg bilstolen når hun er våken, klikker det på plass i bilen, og tar det ut å klikker det fat på understellet, og så inn i butikken, hvoe hun ofte sovner - men det er ikke noe problem, for da klikker jeg henne bare av understellet og setter henne "klikk" på plass i basen i bilen. Har testet sportsvogndelen nå, og hun elsker den, hun føler seg så stor når hun sitter i den. Denne sier de i reklamen at kan brukes til 4 år, jeg tror kanskje det kan bli litt smått for store norske barn ved 3 års alderen.

Sportsvogndelen er også bare å "klikke" på.

Ellers er vognen høyere enn andre vogner, og man får derfor shoppet litt mer enn andre, da det er bedre plass under.

Han som anbefalte meg den, skråt av den på vinterføre - det gjenstår å se.

Vi er tre i barselgruppen min som har den, og det er vi som er mest fornøyd med vognen. Den koster litt, men når man får bilsete, bagvogn og sportsvogn i ett, blir det ikke dyrt.

Eneste negative er at hodestøtten/ den man tar opp når barnet vil litt opp, er av plastikk å klønete å få opp.

Jeg kjøpte min på Babykos.

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...