Gå til innhold

Tips til romantisk 2-retters middag å lage hjemme som ikke tar for mye tid og ikke er for komplisert? Tenkte overraske min kjære når han kommmer hjem i morgen:-)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Først disker du opp en spagetthi ala capri til forrett, mens dere spiser så står grandisen i ovnen å godgjør seg, sex garanti :D

Skrevet

så snill du er da :)

har dere noen favoritt-retter, eller noen retter som du er ekstra god til å lage? mannfolk, som jeg vet om det, er jo veldig glad i biff.

kunne ha stekt biff, og hatt det tilbehøret til som dere liker. om det er fløtegratinerte poteter, salat eller noe annet så er jo det godt. med levende lys og god drikkew til.

ville ha satset på en god dessert som jeg vet at mannen er glad i :)

Skrevet

Forrett: Honningmelon og spekeskine/ parma

Hovedrett: Helstekt indrefilet med sopp- og fløtesaus, ovnsbakte poteter og grønnsaker etter smak.

Dessert: Behøves forhåpentligvis ikke ;)

Skrevet

Kommer sikkert ikke så mye an på maten :o) Bare den blir satt frem/servert på en romantisk måte.

Kos dere :o)

Skrevet

Hovedrett: Fylte paprika, 4 store paprikaer fylles med kjøttsaus og gratineres med ost. Hvitløksbaguetter og mais, tomat og avocado, evt fetaost, er godt til. Godt drikke.

Dessert: En god vaniljeis med lune bjørnebær. Varm frosne bær i en kjele med frøene fra en vaniljestang. La en kanelstang være i mens du varmer opp. Fjern stangen. Server bær i en bolle ved siden av isen.

Ellers er jo biff hør godt.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...