Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hei, Har IKM søndag, og testet svakt post. med Quick Respons i dag. (Streken var der etter ca 3-4 min). Har lest her inne at mange ha testet feilaktig positivt med QR. Har det vært innen for de første 5 minuttene, eller er det bare at streken har kommet frem lenge i etterkant? Hadde MA i juni, så håper den sitter nå :-)
mammaen til 2+1 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Heisann du.. jeg har vært gravid 4 ganger og hver gang jeg har testet posetivt med QR har streken blitt synlig etter et par minutter... så lenge det er farge på strenken og den er synlig fra flere vinkler.. (at du ikke bare ser den i en eller to spesielle vinkler i godt lys... =) =) ) Da er du GRAVID!! Grattis! Mine QR har forresten alltid test streken vært veldig mye svakere en kontrollstereken.
Mamma til 2 (2007 og 2010) Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 Høres bra ut! Dar en CB Digital i morgen, for å være på den sikre side. Takk!
♥ ♀06+♥♂10+spireimagen ♥ Skrevet 12. september 2009 #4 Skrevet 12. september 2009 Oi spennende! hvordan gikk det i dag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå