Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei på deg ,

klart jeg husker deg ;) Morsomt å følge hverandre igjen nå også da!

Hadde uttak den 8 jeg og innsetting igår (10), så da er det bare å ruge i vei å kjede seg i 14 dager. Satt inn 2 denne gangen, så håper at ett fester seg denne gangen. Er såå lei av å sette livet på vent jeg nå. Er jo 5 forsøket på 1 år nå......

xxxxxxxxxxxx masse på at vi får det til denne gangen ;)

klem

Skrevet

Hei Mazza; )

Så kjekt att du husket meg da, må Ærlig innrømme att jeg ikke husker helt hvor du hører hjemme og hvor mange uttak du har hatt.

Fikk du tatt ut mange egg da?? og fikk du mange på frys??

Huff ble mange spørsmål dette.'

Dette var det siste egget jeg hadde på frys, Hadde to fryste men det ene var 4 cella i utgangspunktet men hadde gått tilbake å blitt 2 cella, ikke liv laga, det andre va 7 cella og såg fint ut, no er det bare å vente, vente og atter vente. Denne gangen som forige er jeg helt nøytral har ikke noe forventninger i det hele tatt det er nesten som jeg må minne meg på att jeg er ruger.

Går det ikke denne gangen har jeg bare 1 offentlig uttak igjen :s men håper jeg slippe det da ........igjen må jeg få si att det var kjempe koslig å treffe deg her inne igjen ; )

klem

Skrevet

Hører til i Porsgrunn jeg, fikk barn nr 1 på andre forsøk for 2 år siden, nå er vi på 5 søskenforsøket....fikk ut 17 egg denne gangen, de kunne bare bruke 14 av de på icsi, 7 ble befruktet, 2 inn og 4 på frys. Det siste delte seg ikke så det ble kastet :( satser alt på at vi slipper å gjøre dette noe mer nå altså......begynner å bli lei av medisiner, ul`er og innsettinger...for ikke å snakke om kjøring og ruging!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...