Gå til innhold

OTH Urban Jungle eller Easywalker Sky?

Anbefalte innlegg

Skal etterhvert ha en 3hjuling som sportsvogn, og liker denne typen, men blir ikke helt klok på hva jeg liker best. Har ikke mulighet for å se de i butikken her jeg bor.

De viktigste ønskene er full liggestilling, solid (stiv i rammen) og tett i kalesjen (at det ikke er "hull" som gjør at det blåser inn). Ja også må kurven under ikke være i veien for hjulene og tilgjengelig selvom vogna er i liggestilling.

Noen med erfaringer med disse som vil dele dem?

Fortsetter under...

Hei!

Har oth uj selv, brukte den til førstemann og er ikke i tvil om jeg skal bruke den til andremann også!

Er superfornøyd med alt på den...

Easywalker sky er også en god vogn, men syntes kalesjen på sportsdelen er latterlig liten/høyt oppe. Luner ikke akkurat veldig.

Har selv OTH/MB og elsker den vogna! Fantastisk trillekomfort som jeg enda har til gode å oppleve hos andre vogner i sammenligning. Den har full liggestilling (på 08-09 modell), tett kalesje og er solid (veldig). Utseendemessig foretrekker jeg OTH/MB framfor EW sky. Dessuten er ikke EW godkjent for mer enn 15 kg, mot OTH/MB som er godkjent og tåler i test hele 35 kg.

På begge disse vognene og de fleste andre trehjulinger, er det slik at handlekurven ikke er så tilgjengelig i liggestilling.

Begge vognene er to meget gode vogner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...