Gå til innhold

Noen andre med Bf fra Iran som tenker på alle disse skrekkhistoriene

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har ikke Bf fra Iran, men ifra Marokko...å har selv ikke oppgitt han som far på barnet, med fare om at han skal komme senere å kidnappe barnet...han bor ikke i Norge( men i Spania) men er forsatt sjangs for at han kommer,

Og hvis han skal ha samvær med barnet så ikke skaff pass til barnet, for da er det lettere for han å få han/hun med ut av landet...

Tenker og har tenkt på dette masse selv..så forstår bekymringene dine..

Håper alt går bra! :)

Takk for fornuftig ,seriøst svar..Har lagt inn ett på anonym også ,og kunne jo ikke forvente annet enn at folk kom med lattlige komentarer som." nå kan du takke deg selv for å ligge med en fra iran"og" når du er så dum å ligger med en fra Iran er det sjansjen du må ta når du velger å bli gravid med en utlenning"Folk er bare helt tåplige..Jaja.

Jeg har vært sammen med han og men bor nå ikke sammen..Han og jeg har kjent hverandre i 2 .3 år og har veldig god kontakt og vi begge ønsker å sammarbeide om barnet på best mulig måte.Men jeg blir aleneforsørger og vil ha den daglig omsorgen.Har oppgitt han som far.Men tenker litt på om jeg kankje burde la vær å ha hans eternavn på barnet?Vet du noe om det,mtk at det vil kankej være lettere for han skaffe pass på egenhånd med hans etternavn på datteren?

hei du som er iransk jente som har gitt med noen tips ang min problemstilling..

Jeg ringte den iranske ambasade nå å de sa at jeg og bf MÅ være gift for å kunne få pass og visum til barnet..

Vet du om dette stemmer? Isåtilfeller er det ikke noe problem fordi vi kommer jo ikke til å gifte oss...

Hilsen HI

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...