Gå til innhold

Jenta mi og jeg skal flytte. Eks er alkoholiker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uff jeg har så mange tanker i hodet, vet ikke helt hvor man skal begynne. Det er nå slutt mellom meg og barnefaren.

For et år siden (da var jenta vår 6mnd ca) ga jeg han et ultimatum. Han måtte søke hjelp mot sine problemer. Han drakk ofte, og til tider røyket hasj. Tulla vår var ofte våken, og så hvordan han forandret seg. Han har aldri vært slem. Han søkte hjelp. Og jeg har gjort det jeg kan for og støtte. Han har nok ikke forstått at han faktisk ikke kan drikke i det hele og store. For han har tatt seg en fest ca en gang i mnd. Ikke drukket hjemme. Har ofte skjedd når han har hatt det litt vanskelig. I kveld er han nok ute og drikker igjen, mest sannsynlig hasj også. Vet han er veldig glad i tulla, vil ikke henne noe vondt. Han har aldri drukket år han har hatt henne alene.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre videre. Leter for harde livet etter leilighet, så vi kan flytte. Så var det jo dette med samværet til barnefar da. Vil jo at tulla skal være sammen med pappan sin. Ho er jo så gla i han. Samtidig så er jeg så redd for hvordan det skal gå. Tulla er jo bare 19 mnd.

Trengte og lufte litt tanker. Tar i mot synspunkter og råd med takk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...