Trulte76 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Skulle ta en test i dag morges. Jeg venter vel mensen idag , i morra eller søndag. Den bruker å være 28-30 dager syklus. Er på 28 nå. Joda hadde en sånn vanlig clearblue. Tok den før jeg skulle dra på jobb. Må ikke tru test streken ikke kom frem da :S Den første treken kom, der det evt skal komme et pluss. Men siden teststreken ikke kom frem kunne jeg ikke akkurat tolke den som negativ heller. Kom hjem, så sp jeg på den igjenn..da var teststreken blitt svar synlig, og på den andre en halvstrek oppover. Et ødelagt pluss med andre ord. MEN kan heller ikke tolke den positiv siden man ikke skal lese den av etter 10 min eller hva det er..og dette var jo 9 timer etterpå. Så nå har jeg bestilt en ny inne på billigtester..jaja..
mammaen til 2+1 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Du burde faktisk sende testen inn og få en ny! Bare ta bilde av den og send med i tilfelle strekene går bort.. =) Det er faktisk reklamasjonsrett på defekte tester
Trulte76 Skrevet 11. september 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2009 ja jeg sendte en mail til billigtester, og fikk tilbake at clearblue behandlet reklamasjoenen selv, og fikk et kontakt nr. Da gadd jeg ikke. Begynne å ringe for å få en test til..så jeg bestilte meg en ny ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå