Gå til innhold

Er du tynn (str 34, 36) og har erfaring med Manduca?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er selv litt (hrmmm) rund og vet at Manduca er veldig bra for de veldig runde også, men... skulle gjerne ha gitt en i gave til svigerinnen min (og broren min) og hun er ei vakker lita flis :-) Lurer på om hoftebeltet er smalt nok??!

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er nok noen år siden str 34 passet meg, men jeg er nå 36 og Manducaen passer ihvertfall ypperlig til meg (som du sikkert har lagt merke til etter X antall skryteinnlegg om manducaen her inne fra min side hehe;)

Skrevet

Hei:)

Ja, det har jeg, og det fungerer helt fint! Strammer beltet nesten max inn og da passer den fint! Startet da mini var ca 3 mnd og han er nå over 9 kilo, og har ennå ikke kjent ubehag noen steder av bæresela. Gikk f.eks. ca 1.5 time i fjell til en hytte- og vel 1 time tilbake forrige helg, og det går veldig bra. Behagelig å bære, eneste stedet jeg kjente det ørlite etter turen var i bena, er ikke akkurat topptrent for tiden;) Har forøvrig bært endel storsekk, og selv de beste sekker jeg har prøvd kan ikke måle seg med sela, mht. komfort i forhold til antall kilo man bærer....!!

Min mann er forholdsvis stor, og selen tilpasses enkelt til han også.

Ble enda bedre å bære da jeg for etpar mnd siden begynte å krysse selene bak, en åpenbaring...:) Anbefales til små damer også ja:)

(heller forøvrig stort sett til str. 34)

Skrevet

Jeg strammer også hoftebeltet så og si max på den ene siden, og da går det fint. Ved nærmere ettertanke kan man faktisk stramme den andre siden enda noen gode centimeter, slik at den burde passe selv den tynneste lille flis (bortsett fra kanskje MIN lille flis da høhø;)

Skrevet

Tusen, tusen takk :-)

Da blir det nok en Manduca i julegave ja!!!

Elsker Manduca :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...