Anonym bruker Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Jeg leser mange spalter der vi blir oppfordret til å spise alternativt, hive i oss diverse tabletter med vitaminer, hvetegras osv. Jeg synes for min del det kan bli litt for mange gode men velmente råd. Dette gjør meg sliten. Takk men nei takk!
Magica*fra*Maridalen Skrevet 14. september 2009 #2 Skrevet 14. september 2009 Men,,,hva gjør man ikke for å få det til, det er en sammenheng mellom en sunn kropp osv,,,,
magica fra tryll Skrevet 14. september 2009 #3 Skrevet 14. september 2009 Selv sverger jeg til den gyldne middelvei og masse livsglede. Passe sunt, men nytelse, passe bevegelse men moro;) Så får det bli som det skal....
Magica*fra*Maridalen Skrevet 15. september 2009 #4 Skrevet 15. september 2009 Det er jeg helt enig i magica fra tryll:-) Vet du at Magica fra tryll bor på Vesu, vulkanen som utslettet Pompei? hehe
mammatetogansketette:)) Skrevet 8. oktober 2009 #5 Skrevet 8. oktober 2009 Signerer denne ja.. Tror nok det lureste er å ikke stresse jeg da, spise sunt og være i aktivitet,alt på en måte som passer den enkelte... og å ikke prøve for hardt liksom... hvis man klarer det da! Jeg tenker nå gjør jeg dette (pluss har sex )så har jeg gjort det jeg kan gjøre, går det ikke så er det ikke fordi jeg ikke puttet i meg ettellerannet eller fordi jeg ikke tok den yogatimen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå