sunshine89-septemberbaby <3 Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Hadde el forrige uke, noe som vil si at OM jeg har blitt befruktet så er egget festet for 2 dager siden muligens. Og har hatt noen kvelder med litt kvalme cirka samme tid hver kveld. MEN idag kom det for fullt! Ble så kvalm at jeg måtte gå på do på jobb og kaste opp. Kjente at jeg ble skikkelig uvel! Men ikke noe tegn på omganssyke siden jeg verken har skjelvinger, feber eller noe sånt. Bare veldig, veldig kvalm.. Lettet litt etter oppkast med fortsatt uvel.. Og så har jeg en god del stikkninger i nedre del av magen innimellom. Har lest at en kan få kvalme i det egget har festet seg og kroppen produserer graviditetshormon og at noen har fått det allerede en uke.. Men føler det kan være tidlig. Eller? Og jeg bør vel ikke teste før etter IKM som vil mest sannsynlig finne sted neste uke engang.. Hva tror dere jenter? :-) Håper det går denne gangen!!
<3OSS<3 Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Fikk mange svangerskapssymptomer når jeg var gravid forrige gang. Blandt annet kvalme og hetetokter og dette var en stund før jeg ventet TR så jeg ser ikke bort fra at du kan være gravid
mammaen til 2+1 Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Godt mulig at du kan være gravid... mange blir jo kjempekvalme av graviditetshormonene.. og de produserers jo et par dager etter eventuell befruktning.. på info siden her står det at kvalme er vanlig fra uke 3 altså 1 uke før IKM... men sikkert mulig før også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå