Gå til innhold

Dere som er prøvere hos Hausken?!?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :o)

Jeg har min første time hos Hausken no til uken.. Jeg gru gleder meg veldig......

Jeg har vært utredet tidligere hos Volvat der de fant ut at jeg har manglende el...

Hva sjekker de på Hausken?Og hva skjer på den føste timen..Vet liksom ikke helt hva jeg skal tro.. ;o)

Jeg er redd tr snart trår i kraft her...Går det ann med undersøkelser da???Tyyypisk at jeg får den den dagen jeg har time.. :os

Håper noen kan fortelle meg litt deres opplevelser??

Klem fra usikkre meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei på deg Babyønske

Jeg har hatt mitt 5. forsøk hos Hausken nå så jeg tror jeg har litt erfaring. Første gang dere har time hos dem skal dere ha en samtale med Hausken eller Arne S (husker ikke hele etternavnet) Antar dere får spørsmål om hva dere har gjort før, og den manglende el må dere jo selvsagt fortelle om. Når legen har bestemt hvilken behandling dere skal ha skal dere snakke med Elise eller Jorunn, de orienterer dere om hva dere skal gjennom (hvilke medisiner, når og hvordan de skal tas)

Jeg hadde faktisk tr første gang jeg var der, og da ringte jeg og sa i fra på forhånd. Det gjorde ingenting, men jeg ble selvsagt sendt ut på toalettet en tur like før undersøkelsen.

Alle som jobber hos Hausken er kjempehyggelige, og du har ingenting å grue deg for. De tar vare på deg, og er som sagt bare skjønne.

Ønsker deg masse lykke til, hilsen en som håper hun er ferdig der nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...