Gå til innhold

Mens etter fødsel...?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når fikk du igjen din mens etter endt graviditet/fødsel...?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei, jeg fikk den tilbake rundt 4-5 mnd etter fødsel. Og da har jeg hatt det regelmessig, men nå er jeg straks en uke over tiden og det kan jo være at det er litt kluss i starten for min del. Ammingen har vært litt til og fra, men ka ikke forstå at den plutselig forsinker mensen igjen.... Hmmm....

Har du foresten akkurat født?

Planer om 2 tette?

Skrevet

Hei, fødte for ca 7 mnd siden. Jeg fikk mensen tilbake etter ca 6 uker tror jeg.. eller var det 8... så har den vært regelmessig et par mnd før den plutselig kom altfor tidlig.. så den kan tulle litt selv om en ikke ammer også..

Skrevet

Oi du fkk det så tidlig du ja...

Prøver dere på en til nå?

Ja vi får se om mensen min kommer, kjenner jeg går å venter litt på den nå siden den har vært regelmessig de siste mnd...

Skrevet

Ja vi gjør vist det.. etter at mensen kom fortidlig, ble det vist litt feil i utregningen a "trygge" perioder.. så jeg ble gravid.. men mistet like etterpå.. men da var allerede babyønsket der.. ;) Hehe.. vi er blitt enige om å prøve litt forsiktig og se hva som skjer... En baby er iallefall hjertelig velkommen.. ;) Hvor lenge siden fødte du?

Skrevet

Spennende:) Masse lykke til, trist at dere mistet.

Jeg fødte faktisk 1 juledag. så var jo kjempe moro å tilbringe julekvelden på sykehuset:) Fikk vært hjemmom og feiret jula så godt som mulig da. Var jo en fin julegave sånn sett, men veldig glad for at hun fikk sin egen dag selv om det er 1 juledag.

Når fødte du?

Skrevet

27 januar... så da er det bare en liten måned mellom småtrolla våre... =)

Skrevet

Kan sikkert ha noe med at du ammer-aner ikke hvordan det er jeg...ellers kan det ha noe med at den bruker ei tid å komme i rytme igjen etter fødsel...

Jeg fødte for 3 uker siden,så ser vel ikke noe mens riktig enda...

Om vi har planer om to tette...?! Tja.. etter førstemann gikk vi på minipiller for å ikke bli gravide med en gang,og da vi sluttet mistet vi to ganger før nykommeren endelig kom.. så denne gangen får naturen ordne opp selv..enten så blir det to tette-eller så nøyer vi oss med to barn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...