Style_hunter Skrevet 11. september 2009 #1 Skrevet 11. september 2009 Når fikk deres barn de første tennene? Hvilke symptomer?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 11. september 2009 #2 Skrevet 11. september 2009 Flisa fikk sine to første ved 3,5 mnd, men gjennomsnittet er vel på 6- 8 mnd har jeg lest!
Lemonia Skrevet 11. september 2009 #3 Skrevet 11. september 2009 Gutten vår fikk sine to første da han var 6 mnd. Ingen symptomer. Mener å ha lest at de fleste ikke har symptomer på tenner, men at foreldre gjerne tolker tilfeldige endringer som at det er tenner. Med tanke på at relativt mange tenner skal fram over et relativt kort tidspunkt er det veldig sannsynlig at barna har både feber, diaré eller andre ting i løpet av den perioden, uten at det trenger å ha noen direkte sammenheng med tennene.
Peders mamma Skrevet 11. september 2009 #4 Skrevet 11. september 2009 Lillemann fikk første tann i forigårs,han er litt over 4 mnd. Eneste jeg merket som var uvanlig den dagen var at han bæsjet flere ganger iløpet av dagen, noe han ikke bruker å gjøre. I dag så jeg at tann nr to er på vei opp rett ved siden av tann nr 1:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. september 2009 #5 Skrevet 11. september 2009 jenta mi var drøye 5 mnd når første tanna dukket opp..hun var da veldig siklete, og gnagde aggressivt på alle lekene/bamsene.klarte ikke å sovne om kvelden, og skrek halve natta et par dager...ble også veldig sår på stumpen pga syrlig og hyppig avføring. dette skjedde ved hver eneste tann, og vi ga innimellom paracet på de verste nettene.
Babyønske �� Skrevet 12. september 2009 #6 Skrevet 12. september 2009 Min gutt fikk de to første nede noen få dager før han var 7 mnd. Første vi merka var at han blei forkjøla, og skrikete og urolig i søvne et par dager/netter. Så kjente vi det var noe som var på vei, og etter et par dager til brøt de gjennom tannkjøttet. De to oppe kom 3 uker senere, men da merka vi ikke noe spesielt på han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå